USB Flash Pen og Key rings
Fra : Søren

Dato : 01-04-03 16:18

Er der nogen har nogle gode de kan anbefale i enten 128 MB eller 256 MB.

Søren

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 01-04-03 16:42

> Er der nogen har nogle gode de kan anbefale i enten 128 MB eller 256 MB.

Jeg har en Apacer i 128MB og jeg synes den virker *meget* robust og
kvaliteten helt i orden.

Bare mine "five cents"

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-04-03 19:59

On Tue, 1 Apr 2003 17:42:21 +0200, Kim Fritze Sillasen [9000] wrote:

>Jeg har en Apacer i 128MB og jeg synes den virker *meget* robust og
>kvaliteten helt i orden.

Apacer er "bare i orden!"

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
"I used to be a bartender... at the Betty Ford clinic." s.w.

Fra : Søren

Dato : 01-04-03 19:07

Apacer lyder til at være et godt køb og prisen er OK. Er det lille hul stort
nok til en stålring og er den robust nok til at hænge i et nøglebundt ?

På forhånd tak

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 01-04-03 19:17

> Apacer lyder til at være et godt køb og prisen er OK. Er det lille hul
stort
> nok til en stålring og er den robust nok til at hænge i et nøglebundt ?

Nej, hullet kan ikke have sådan en stor ka'l igennem sig, men hvis du finder
på et alternativ, så kan den nemt holde til at hænge sammen med nøgler, hvis
du altså er ligeglad med at den bliver ridset.

Fra : Søren

Dato : 01-04-03 21:05

Jeg kan se at Amitech har en model det er stor nok til nøglebundt, og den
ser solid ud. Den er noget dyrere - 256 MBkoster 1099,-

Er der nogen der kender den ?

Søren

Fra : AlleyKat

Dato : 02-04-03 02:30

Hvis man skal op i den prisklasse, var det måske lisså smart at købe en
Sandisk Cruzer. Jeg har en med et 256 MB SD-kort til (så kan den osse bruges
i min PDA). Det lille kort sidder rimeligt beskyttet indeni USB-fidusen,
selve USB-stikket kan trækkes ind i enheden og der følger en lille bæretaske
med incl. ring. ~950 bobs, proconsult.dk

MvH
AlleyKat

Fra : Martin S.

Dato : 03-04-03 16:56

> [...]
den
> ser solid ud. Den er noget dyrere - 256 MBkoster 1099,-

Næh, men jeg kender den fra Transcend fra www.shg.dk 256MB for ca. 800.
Fungerer fint.. vejer intet.

Martin