AMD køber Intel
Fra : Per Moreau

Dato : 01-04-03 15:55

www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4177
Hmmm tja det er jo 1 April såååå.

Mvh
Per M.

--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 01-04-03 16:19

> www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4177

Den er direkte latterlig og ALT for gennemskuelig.

"Athlon XP4 3330+" - amd ville ikke bruge en skæv modelbetegnelse.

"AMD's kommende 64-bit Optelliron" - Flot... Stav det rigtigt?! (Opteron)

"prisstigning på 250 procent" AMD er nok den af de to parter der IKKE ville
gøre det.

"afdelingen IntelPlay, der under navnet AMDanarchy" - Anarchy? Tror jeg ikke
nogen ville kalde en afdeling.

"unavngiven direktør i software-firmaet har hjulpet til med en stor pose
penge." - SIKKEN stor pose!

// Troels

Fra : ChrisStoffer

Dato : 01-04-03 18:40

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
ikke
> nogen ville kalde en afdeling.
>
> "unavngiven direktør i software-firmaet har hjulpet til med en stor pose

Sikke meget tid du har, når du skriver så meget over en aprilsnar!! Du kunne
da bare lade være med at kommentere den og på den måde spolere den....

Mvh
Christian

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 01-04-03 18:49

> Sikke meget tid du har, når du skriver så meget over en aprilsnar!! Du
kunne
> da bare lade være med at kommentere den og på den måde spolere den....

Hvilket hr. Moreau selv gjorde ved at skrive "Hmmm tja det er jo 1 April
såååå."

Det kunne jo hænde at folk ser siden, før de læser videre i tråden?

Desuden står det nævnt en del gange i debatten på siden, at det er en
aprilsnar.

Forstår godt hvis folketinget faktisk VILLE fjerne Aprilsnaren - der er
mange folk der hidser sig op over, at de bliver gennemskuet

// Troels

Fra : ChrisStoffer

Dato : 01-04-03 18:51

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> wrote in message

> [...]

kunne
> da bare lade være med at kommentere den og på den måde spolere den....

Det var ikke for at lyde sur, eller gnaven men helt ærligt, det er bare
træls når alle de fede aprilsnarer bliver "afsløret", for man får aldrig set
om der virkelig er nogen der hopper i med begge ben LOL =O) Men fortsat god
1. april (godt der er et helt år til igen)

Mvh
Christian

Fra : Claus & Gitte

Dato : 02-04-03 06:22

> [...]
god
> 1. april (godt der er et helt år til igen)

jeps men kn 1 mdr til maj og der er der jo noget der hedder majkat en mindre
kendt udgave af aprilsnar

Fra : H3nrik V!

Dato : 02-04-03 10:44

"Claus & Gitte" <xxx@lerbech.dk> wrote in message

> jeps men kn 1 mdr til maj og der er der jo noget der hedder majkat en
> mindre kendt udgave af aprilsnar

Og så er der også noget, der hedder "Øl i Fælledparken" - det er en temmelig
kendt begivenhed... ;)

--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...