CKC hvad er det ?
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 01-04-03 12:56

Hejsa

Ville lige høre om nogen her inde kunne fortælle mig hvad CKC er ?

Har jo ellers kun hørt om DRU og DKK, er CKC nu en ny forening der
stambogsfører hunde her i DK ?

MVH
Gitte

Fra : Anita

Dato : 01-04-03 13:22

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville lige høre om nogen her inde kunne fortælle mig hvad CKC er ?
>
> Har jo ellers kun hørt om DRU og DKK, er CKC nu en ny forening der

Hej Gitte

Jeg kunne forestille mig at det kunne være den Canadiske kennel klub, da det
figurerer på stamtavler over Duck Tolling Retrievere. Den stammer jo fra
Canada.

Hej fra Anita

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-04-03 13:23

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Ville lige høre om nogen her inde kunne fortælle mig hvad CKC er ?

Jeg mener det betyder ChampionKlasse Certifikat. Det er vist noget med at
man kan spare op til at blive champion.
Det er noget der bruge i udstillinger under DKK.

Se evt. http://makeashorterlink.com/?Y2C551B04

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 01-04-03 13:54

Hejsa

Takker for jeres svar, det skulle være en forening der stambogsfører i DK,
kan se der på DKK´s hjemmeside "advares" imod den

MVH
Gitte

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3e8984bd$0$149$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Stine Frandsen

Dato : 01-04-03 16:27

Hej.
Det står for Continental Kennel Club.

Stine

Fra : JBH

Dato : 01-04-03 22:25

Gitte S. Eriksen <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e897e51$0$52161$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Ville lige høre om nogen her inde kunne fortælle mig hvad CKC er ?

http://makeashorterlink.com/?M2D952D04

mvh
JBH

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 02-04-03 14:18

Endnu et bevis på at man virkelig skal passe på hvor man køber sin hund!!!

Hilsen Betina