KØBES: IBM GXP 60 - 60 Gb HD
Fra : J. Fisker

Dato : 01-04-03 12:49

Jeg har brændt elektronikken af på min harddisk (IBM GXP 60 -60 gb) og søger
derfor en fungerende tilsvarende model som jeg kan stjæle elektronikken fra,
så jeg igen kan få adgang til mine data og lægge dem over på en ny harddisk,
da jeg aldrig køber IBM igen.

Vil du sælge din IBM 60 GXP til mig så skriv hurtigst muligt.

MODEL: IC35LØ6ØAVERØ7-Ø

mvh

Jacob.fisker@get2net.dk

Fra : Devast8or

Dato : 01-04-03 14:24

J. Fisker wrote:
> [...]
> dem over på en ny harddisk, da jeg aldrig køber IBM igen.
>
> Vil du sælge din IBM 60 GXP til mig så skriv hurtigst muligt.

Prøv i dk.marked.privat.edb.*, det her en diskussionsgruppe.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 01-04-03 14:31

Lige et spørgsmål til dig devas8tor. Der står nederst i alle dine
nyhedsmeddelser at spamfilter er aktiveret. Hvordan gør du det, fordi jeg er
RØVTRÆT af alle de mails som ruller en fra diverse "red verden" og "se mig
nøgen" steder.

Håber på din hjælp.

Fra : Anders Faber Nielsen

Dato : 01-04-03 14:57

Jeppe Nørgaard wrote:

> [...]
> nyhedsmeddelser at spamfilter er aktiveret. Hvordan gør du det, fordi
> jeg er RØVTRÆT af alle de mails som ruller en fra diverse "red

Ja det er (desværre) klart når du har inkluderet din email adresse.
Væk med den eller lav den om til fx jeppe_n[slet dette]@adslhome.dk

Mvh
Anders

Fra : Devast8or

Dato : 01-04-03 16:25

Jeppe Nørgaard wrote:
> [...]
> nyhedsmeddelser at spamfilter er aktiveret. Hvordan gør du det, fordi
> jeg er RØVTRÆT af alle de mails som ruller en fra diverse "red

Som Anders skriver, har jeg ladet være med at skrive min rigtige e-mail
adresse. Hvis jeg husker rigtigt har jeg skrevt invalid@invalid.invalid
(eller noget lignende). Det gør at de programmer der "høster" e-mail
adresser får en fake adresse der ikke eksisterer istedet for min rigtige.

Derudover, skriver jeg så også, som så mange andre, min rigtige adresse
sådan her: invalid (at) invalid (dot) invalid, hvis jeg har brug for at give
den til nogen i nyhedsgrupperne. På den måde kan de før omtalte programmer
ikke genkende den som en e-mail adresse, og hopper pænt forbi den. Det har
virket perfekt indtil nu, jeg får ikke en eneste spammail.

Devast8or

--
Spamfilter activated