Nu virker den digitale signatur til Mac !!~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-04-03 12:38

Den digitale signatur virker nu både til OS 9 og X, så vores brokkeri
har givet bonus.

Jeg har netop testet det og det virker upåklageligt 8-D

Fedt.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 01-04-03 13:25

> så vores brokkeri
> har givet bonus.

Er det kun sket pga. brok eller var det planen fra starten at det sku'
virke på OS X? (Jeg har ikke fulgt med i debatten omkring signaturen,
derfor spørger jeg "dumt".)

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-04-03 13:30

spam_spam_spam@talent.dk (Martin Bredthauer) writes:

> Er det kun sket pga. brok eller var det planen fra starten at det sku'
> virke på OS X? (Jeg har ikke fulgt med i debatten omkring signaturen,
> derfor spørger jeg "dumt".)

Et af kravene ved indgåelse af kontrakten var "at det skulle virke på
andet end Windows".

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-04-03 18:29

jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) writes:

> Den digitale signatur virker nu både til OS 9 og X, så vores
> brokkeri har givet bonus. Jeg har netop testet det og det virker
> upåklageligt 8-D

Hvordan fungerer det - alt via en webside, eller er der et
klientprorga? Hvem har udviklet udgaverne til MacOSX og MacOS9.x?
Bygger deet på Suns Jave eller anden Java?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-04-03 19:02

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Hvordan fungerer det - alt via en webside, eller er der et
> klientprorga? Hvem har udviklet udgaverne til MacOSX og MacOS9.x?
> Bygger deet på Suns Jave eller anden Java?

Det virker via en browser. Om det er Suns Java eller anden ved jeg ikke,
men jeg har testet det i Netscape 4.8 samt IE under OS 9 og diverse
browsere i OS X.

Jeg er beta tester hos TDC og alt ser ud til at virke.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-04-03 06:39

> [...]
> browsere i OS X.
>
> Jeg er beta tester hos TDC og alt ser ud til at virke.

Ak ja det kunne ellers have været fedt !?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/