Forhudsnævring igen igen
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-03 12:06

Hejsa alle.

Jeg gik idag ned til lægen, og han fik set på det.
Nu kommer min anden udfordring;

(Jeg bor tæt på aabenraa)

Jeg fik at vide, at han vil give Sønderborg sygehus besked, og så vil jeg om
_et par måneder_ få et brev fra dem, så kunne de kigge på mig.

Jeg sku godt det ikke er akut eller noget, men om jeg så skal rende ned til
ham igen, og sige at det endda gør ondt hver gang jeg pisser, for at han
tager en hobbykniv og snitter lidt hist og pist, så gør jeg det.

Et par måneder, og i mine øre, 3 måneder. Fedt. Midt om sommere, hvor man
render rundt med de smukker piger og bader ved stranden.

Min bøn til jer er; kender i ikke en dokter, læge eller slagter der kan gøre
det i denne uge eller næste? (Helst omkring hvor jeg bor).

Det passer nemlig kanont, jeg er lige gået ud af skolen, og skal til at
finde mig et arbejde. At jeg lige går hjemme i 2 uger, tager jeg ikke skade
af, men midt om sommeren? Nul og niks.

Hjælp (igen :)

mvh
Jesper

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-03 12:14

Jesper wrote:
> [...]
> at finde mig et arbejde. At jeg lige går hjemme i 2 uger, tager jeg
> ikke skade af, men midt om sommeren? Nul og niks.

du kan da sagtens rende rundt på stranden og spille fandango... den vil
måske endda syne større ;)
du må bare ikke hoppe i vandet, men du behøver da ikke holde dig
indendøre....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-03 13:08

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> wrote in message
> du kan da sagtens rende rundt på stranden og spille fandango... den vil
> måske endda syne større ;)
> du må bare ikke hoppe i vandet, men du behøver da ikke holde dig
> indendøre....

Hej igen Sabina.

Nu er det bare således at det passer så godt lige nu.
Der er ikke andre alternativer end at vente ? :(

Mvh
Jesper

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-03 13:15

Jesper wrote:
> Hej igen Sabina.

hej igen ;)

> Nu er det bare således at det passer så godt lige nu.
> Der er ikke andre alternativer end at vente ? :(

der er jo desværre ventetid på den slags.... jeg ved ikke hvordan det ser ud
med frit sygehusvalg og den slags.... det eneste du næsten kan gøre er at
prøve at kontakte sønderborg sygehus og spørge hvor lang ventetid der
er..... tit sidder der sådanne steder en patientvejleder, som kan oplyse om
det er mulighed for at blive henvist til et andet hospital, så det kunne du
også prøve.....
men under alle omstændigheder skal du forvente en smule ventetid.....

der er også klinikker ude omkring som udfører den slags indgreb for det
offentlige, det har nok mindre ventetid end de fleste andre steder, men det
vil en patientvejleder også kunne hjælpe dig med....

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-03 13:26

> [...]
det
> vil en patientvejleder også kunne hjælpe dig med....

Mange tak for det. Jeg vil fatte telefonen i morgen og ringe til Sønderborg.
Får desværre ikke tid idag.

mvh
Jesper

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 01-04-03 13:35

Jesper wrote:
> Mange tak for det. Jeg vil fatte telefonen i morgen og ringe til
> Sønderborg. Får desværre ikke tid idag.

fandt lige patientvejlederen for sønderjyllandsamt...

Sønderjyllands Amt
Kontaktperson: Patientvejleder Else Pedersen, 74 33 52 46, email:
else_pedersen@sja.dk
Sundhedsforvaltningen
Skelbækvej 2
6200 Aabenraa
Telefon 74 33 50 50
Telefax 74 33 51 61

sønderborg sygehus kan du kontakte her:

Sønderborg Sygehus
Sydvang 1
6400 Sønderborg
Telefon 74 18 25 00

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-03 14:08

> fandt lige patientvejlederen for sønderjyllandsamt...
(snip)

Du er den bedste :)

mvh
Jesper

Fra : Kat

Dato : 02-04-03 21:26

"Jesper" skrev:

> Der er ikke andre alternativer end at vente ? :(

Hej Jesper.
Jeg blander mig lige for der måske et alternativ.
Ring op til din læge og forklar situationen, at du ikke kan gå og
vente.
Spørg så om der ikke er en privatpraktiserende urolog (speciallæge i
urinvejssygdomme) i nærheden, der har overenskomst med Den Offentlige
Sygesikring, som evt. kunne kigge på dig. Der kan du bare ikke regne
med at få fuld bedøvelse til indgrebet, hvis du helst vil det! Det vil
så foregå i lokal bedøvelse.
Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig
--
Kat
---

Fra : Jacob Fisker

Dato : 03-04-03 23:08

Det er idiotisk at få lavet et lille og i den grad ikke livstruende indgreb
i generel anæstesi.

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-03 12:02

Tak for det alle.

Jeg har fået brev. Om én måned skal jeg på sygehuset., så det er meget fint.

Mvh
Jesper