Bademuligheder i CV
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-04-03 12:03

Har lige set følgende:
http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=1253
Skønt at der endelige er nogen der har fundet en effektiv løsning -
vores datter vil endelig være til at slæbe væk fra badelandet på
campingpladsen.

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-04-03 12:09

Jesper Hedegaard (slet FKHNV) wrote:

> Har lige set følgende:
> http://www.campingferie.dk/h5_campingnyt/s/visnyhed.asp?nummer=1253

Det er ikke 1. april for ingenting...

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der skal til ophørsudsalg hos IKEA

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 01-04-03 12:15

Carsten Stage <stage_nospam@fabel.dk> skrev:

nummer=1253

> [...]
Nej vel ?
Meen man har vist alligevel været lidt hurgtig med den
retouchering - det kunne være gjort bedre. Men så tager det også
let ganske lang tid.
Men ideen er jo ikke helt umulig - det er jo set på f.eks. ultra-
stretched limousiner. Og amerikanerne har jo åbenbart et noget
anderledes forhold til CV'ere:
http://www.franciscanrv.com/fifth_wheel.html.
Et par af disse kunne måske finde plads til en mindre svømmehal...

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-04-03 12:41

Jesper Hedegaard (slet UKGZK) wrote:

> Og amerikanerne har jo åbenbart et noget
> anderledes forhold til CV'ere:
> http://www.franciscanrv.com/fifth_wheel.html.
> Et par af disse kunne måske finde plads til en mindre svømmehal...

Jeps... De er ganske store og sikkert ikke spor besværlige i trafikken,
sammenlignet med en traditionel campingvogn.

Jeg har set et par stykker her i landet - og så selvfølgelig dem der følger
de forskellige cirkus rundt om i landet. Der er det ikke usædvanligt med en
fifth-wheeler efter en megastor Dodge, Chevy eller Ford pick-up.

Man tør slet ikke tænke på hvad en sådan ekvipage vil koste som ny med
danske plader på...

Carsten