ISDN tilkobling
Fra : Gaarde

Dato : 01-04-03 11:19

Hej

Jeg har en ISDN "box" fra TDC, som er koblet til telefonnettet.

Hvordan kobler jeg en PC til denne box ?
Kan jeg koble PC'ens LAN udgang direkte til ISN boxen (det er samme stik)
eller skal jeg have et ISDN modem??

Mvh
Mogens

Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-03 11:34

"Gaarde" <mgaarde@grundfos.com> skrev
> Kan jeg koble PC'ens LAN udgang direkte til ISN boxen (det er samme stik)
> eller skal jeg have et ISDN modem??

Du skal have et ISDN modem, nok er stikkende de sammen, men du kan ikke
bruge LAN porten på din computer til noget i den forbindelse.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Tom Christensen

Dato : 01-04-03 16:43

Hej Gaarde

> Du skal have et ISDN modem, nok er stikkende de sammen, men du kan ikke
> bruge LAN porten på din computer til noget i den forbindelse.

- og hvis du kigger i gruppen "dk.marked.privat.telefon" eller
"dk.marked.privat.edb"
kan du som regel finde udmærkede brugte ISDN modemer.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)