Hvad glæder du dig mest til "fredag's Rock~
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 01-04-03 10:21

Ja der er endnu engang mange store navne på
plakaten.. Personligt glæder jeg mig til:
Dodo's, McEiner, Zididada, Tim Chr., INXS, Poul Krebs, Kool & The
Gang,
Julie, Eric Gadd, Shu-bi-dua, Laid Back, Carpark North..

Det er en meget imponerende koncert liste i år syntes jeg..
De tager desuden også Onsdag i brug skriver Ekstrabladet.

11. april: Dodo and the Dodos´
18. april: McEinar
25. april: Outlandish
2. maj: Søs Fenger
9. maj: Zididada
16. maj: Kim Wilde
23. maj: Swan Lee
30. maj: Tim Christensen
6. juni: INXS
13. juni: Randi Laubek
20. juni: Big Fat Snake
27. juni: Poul Krebs
1. juli: Bonnie Raitt
18. juli: Kool & The gang
25. juli: Nick & Jay
1. august: Julie
8. august: Eric Gadd
15. august: The Pointer Sisters
22. august: Sanne Salomonsen
29. august: Hanne Boel
5. september: Shu-Bi-Dua
12. september: Laid Back
19. september: Carpark North

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Christian Muus

Dato : 01-04-03 10:34

"Henrik Sørensen" <snurredk*NOSPAM@phreaker.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er en meget imponerende koncert liste i år syntes jeg..
> De tager desuden også Onsdag i brug skriver Ekstrabladet.

MC Einar! Men havde da også håbet at Kashmir og Mew ville have rundet
Plænen!

Christian

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 01-04-03 10:38

Christian Muus wrote:
> [...]
> meddelelse news:3e895a18$0$125$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> MC Einar! Men havde da også håbet at Kashmir og Mew ville have

Ja jeg ville også gerne have set Mew.. Men Einer er
da nærmest kult.. Tænk at man skal genopleve
sine "gamle" idoler igen.. Hehe..

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 01-04-03 13:07

Henrik Sørensen wrote:
> Det er en meget imponerende koncert liste i år syntes jeg..

Helt enig, måske man skulle overveje et sæsonkort

Mvh

Bruno (Jeg VIL ha wienerbrød)