KVM omskifter
Fra : Jørgen M.

Dato : 21-03-01 07:05

Hej All

Kvm omskifter hvilken er af en god kvalitet??

Jeg har kikket lidt på en de har fra Roline til 4 maskiner Type CS14 er den
god??

Alt modtages med kyshånd, kom med nogle gode tips.

Hilsen
Jørgen M.

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-03-01 10:57

On Wed, 21 Mar 2001 07:04:56 +0100, "Jørgen M." <jorgenm@post1.tele.dk> wrote:

>Kvm omskifter hvilken er af en god kvalitet??

>Jeg har kikket lidt på en de har fra Roline til 4 maskiner
>Type CS14 er den god??

Jeg oplever kun få kunder, som ikke er tilfredse med CS-14 & 914
Roline fremstiller ikke selv denne boks, men får den lavet
med eget navn af Aten : www.aten.com.tw.

Type CS-914 er funktionelt identisk, blot med et andet design.

Fut : dk.edb.hardware

Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data