Hmmmmmmm
Fra : Jack Nielsen

Dato : 01-04-03 08:49

Jeg har en bruger der benytter Outlook 2002 mod en exchange 5.5 server.

Brugeren har det problem at såfremt der sendes en mail til brugeren kommer
der først besked efter ca. 30 min. Eller hvis der klikkes på en af de gamle
mails opdateres displayed.

Jeg har prøvet at logge på via en anden computere som den bruger og der
virker det fint, hvad kan der være galt ??

Mvh

Jack

XFUT dk.edb.internet.software.mail+news

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-04-03 09:05

Som svar på skriblerier nedfældet af Jack Nielsen :

> Brugeren har det problem at såfremt der sendes en mail til brugeren
> kommer der først besked efter ca. 30 min. Eller hvis der klikkes på
> en af de gamle mails opdateres displayed.

Har du tjekket i Services og evt delivery på klienten?
Sandsynligvis er den sat op til at køre med en pst

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jack Nielsen

Dato : 01-04-03 09:49

Levering står til postkasse for brugeren og ikke i en lokal pst fil.