Herbalife
Fra : allan og conni

Dato : 31-03-03 20:53

Er der nogen der har erfaring med dette produkt .

Hilsen Conni

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-03-03 22:50

allan og conni wrote:
> Er der nogen der har erfaring med dette produkt .

hej conni....

dette spørgsmål er dækket mange gange her i gruppen efterhånden, det kan
derfor være en fordel for dig at benytte www.google.com til at få besvaret
dit spørgsmål...
klik dig ind under grupper og find dk.helbred.slank, og lav en søgning efter
herbalife kun i denne gruppe, og der vil utvivlsomt komme en masse gode svar
frem ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : allan og conni

Dato : 03-04-03 20:12

Tak for oplysningen , det var værdifuldt .

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 01-04-03 20:50

"allan og conni" <reenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med dette produkt .
>
> Hilsen Conni

Hej

Jeg har prøvet det for et par år siden.
Jeg tabte ca 10 kg på 15 dage. Jeg cyklede en del samtidig.

Min mave gik fuldstændig i stå. Kunne ikke komme på toilettet.
Det var sgu ikke sjovt, og har senere hørt andre med samme problem.

En anden ting er prisen. Det er ikke ligefrem billigt.

Jeg synes ikke det er det værd.

Min kæreste er begyndt hos Vægkonsulenterne i Aalborg.
Nu har hun tabt 25 kg. Pris 45,- pr uge......
Kun på at lægge kosten om. Taber ca. 2 kg/uge (i starten) og senere ca 1
kg/uge hvis man følger planen.
De findes i alle storbyer i Danmark. Det er værd at undersøge.
..
Hilsen Søren

Fra : Heidi

Dato : 01-04-03 21:05

Søren (9000) wrote:

> Min kæreste er begyndt hos Vægkonsulenterne i Aalborg.
> De findes i alle storbyer i Danmark. Det er værd at undersøge.

Så kan Viborg nok ikke betegnes som en storby, for der findes
de desværre ikke.

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Therese

Dato : 01-04-03 22:35

"Heidi" <xNOSPAMx@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan Viborg nok ikke betegnes som en storby, for der findes
> de desværre ikke.

Jo, det gør de nu (klippet fra http://www.weightconsultants.com/da/):
Viborg:
Viborg Kaserne
(ved siden af Tinghallen) Onsdag kl. 13.30, 15.30 og (17.30)
Rødevej 3 Pia Engelbrechtsen:
28 74 36 16
Telefontid mandag kl. 8.00 - 11.00

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Heidi

Dato : 02-04-03 06:59

Therese wrote:
> [...]
> Viborg:
> Viborg Kaserne
> (ved siden af Tinghallen) Onsdag kl. 13.30, 15.30 og (17.30)

Ups sorry - jeg havde læst forkert, og troede der stod VægtVOGTERNE,
og de findes nemlig ikke i Viborg.

Fra : Helle22

Dato : 02-04-03 15:24

http://www.kandu.dk/

Fra : Monik

Dato : 01-04-03 23:40

"Søren \(9000\)" skrev d. 01-04-03 20:50 dette indlæg :

> [...]
> Det var sgu ikke sjovt, og har senere hørt andre med samme problem.

> Man skal huske at man skal drikke en masse vand 1 liter pr. 25 kg man
vejer huskede du det? Man får nemlig også en masse fibertabletter,
svarende til at man spiser 23 skiver groft rugbrød. Så hvis man ikke
drikker vand i det kvantum ja så får man problemer med maven.
Det er ikke kun når du spiser Herbalife produkter at du skal drikke så
meget vand det skal alle for at systemet kan fungere optimalt.

> En anden ting er prisen. Det er ikke ligefrem billigt.

Nej, men du får 1 klasses produkter, hvis du skulle købe det tilsvarende
i råprodukter ville det koste en hel del mere. Husk at det skal være
økologisk og kan du så være sikker på at de har dyrket det som det er
foreskrevet?

Hilsen Monik.

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 02-04-03 16:47

Monik wrote:

> [...]
> Det er ikke kun når du spiser Herbalife produkter at du skal drikke så
> meget vand det skal alle for at systemet kan fungere optimalt.

1 liter pr. 25 kilo kropsvægt..... Du vil altså mene, at jeg skal
drikke omkring 4 liter vand pr. dag?

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Monik

Dato : 02-04-03 19:22

"Carsten Riis" skrev d. 02-04-03 16:47 dette indlæg :

> 1 liter pr. 25 kilo kropsvægt..... Du vil altså mene, at jeg skal
> drikke omkring 4 liter vand pr. dag?
>
> Ja, hvis du vejer omkring 100 kg. skal du drikke 4 liter vand. Og
kaffe tæller ikke med for det er vanddrivende. Drikker du kaffe skal du
huske at drikke en kop vand også.
Hilsen Monik

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-04-03 07:44

Monik wrote:

> Ja, hvis du vejer omkring 100 kg. skal du drikke 4 liter vand.

Hvorfor?

Fra : insideout

Dato : 04-04-03 08:24

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

Fordi røven ellers stoppes til med alle de græspiller de spiser .

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-04-03 12:18

allan og conni <reenberg@mail.dk> skrev:

> Er der nogen der har erfaring med dette produkt .

Det er ikke specielt anderledes end andre pulverkure, bortset fra det for
nogle år siden blev solgt vha. pyramidemetoden, hvilket gjorde at nogen
scorede kassen ved at sælge det.

--
Mark

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 22-04-03 08:45

de har fået nyt navn de tør vel ikke stå ved det gamle hedder nu Tab-dig nu
tror kun at det er en penge maskine for dem der handler med det
Nero
Nero-Wolfe@Ofir.dk

Fra : Hieu Phan

Dato : 22-04-03 23:05

Nej det passer ikke. Du har vist misforstået noget. Det navn du refererer
til er en hjemmeside for en gruppe af Herbalife forhandlere. Altså er der
ikke tale om et navneskift, men blot et link til en hjemmeside, det er alt!

mvh Hieu Phan