Fejl ved uploade
Fra : Klostervej

Dato : 31-03-03 21:17

Hej!
Jeg får konstant flg. fejl:
"Forbindelsen til serveren blev uventet afbrudt"
Og så kan jeg starte forfra med at lægge min hjemmeside op!
Det sker på forskellige tidspunkter. Tidligere har jeg bare skullet prøve
nogle gange, men denne gang har det taget virkelig lang tid. Jeg har vist
også fået ændret lidt i temaet, så det sikkert er samtlige sider, der skal
op igen.
Men er der nogen der har en forklaring? Er det mon noget med maks. så og så
meget i et hug?
Mvh
Dorthe

Fra : hcma

Dato : 31-03-03 21:50

"Klostervej" <dorthe2107@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> op igen.
> Men er der nogen der har en forklaring? Er det mon noget med maks. så og

Der er ingen god forklaring. Kun den at bl.a. Tiscali tit og ofte har dette
problem, og det er kun tålmodighed der hjælper. Næsten hver gang jeg
uploader, kommer der de første gange denne fordømte meddelelse, men det er
bare at trykke videre igen og igen og så er den der pludselig. Hvorfor ved
jeg ikke, andet end at Tiscali har store problemer med at få FP server ext.
til at virke, og de spekulerer på at udlicitere denne funktion.
m v h
HC

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-03 21:59

"hcma" <hcma@has.dk> skrev :

>Der er ingen god forklaring. Kun den at bl.a. Tiscali tit og ofte har dette
>problem,

Hvorfor tror du at siden ligger hos Tiscali?

Der er ikke oplyst noget om, hvor den ligger og indlægget er
sendt via get2net.

Fra : Klostervej

Dato : 01-04-03 07:53

> Hvorfor tror du at siden ligger hos Tiscali?
>
> Der er ikke oplyst noget om, hvor den ligger og indlægget er
> sendt via get2net.

Jeg har Tele2adsl, og de har tilsyneladende samme problem. Jeg har forsøgt
konstant i to timer sammenlagt tror jeg.
Men jeg trykker videre...
Det er alligevel rart at høre, at man ikke er den eneste, som har problemet,
det tyder jo på, det er noget, jeg ikke kan gøre noget ved, så behøver jeg
jo ikke forsøge...
Mvh
Dorthe

Fra : Ulrik Friis

Dato : 01-04-03 08:40

> [...]
problemet,
> det tyder jo på, det er noget, jeg ikke kan gøre noget ved, så behøver jeg

Hvis du ikke kommer igennem efter nogle forsøg bør du undersøge om din ADSL
linie kører optimalt. Det sker ind imellem at hastigheden går drastisk ned
p.gr.a. fejl, så jeg ville ringe til Tele2 support og forhøre mig om
driftstilstanden.

mvh
Ulrik

Fra : Klostervej

Dato : 01-04-03 08:47

> [...]
> linie kører optimalt. Det sker ind imellem at hastigheden går drastisk ned
> p.gr.a. fejl, så jeg ville ringe til Tele2 support og forhøre mig om

Jeg gjorde noget andet nu! Når billedet med de ændrede filer kommer frem,
svarede jeg ikke som jeg plejer "ja til alle" - men i stedet Ja til den
første stribe og nej til resten. På den måde kunne jeg lægge op i bidder.
Men tak for hjælpen.
Mvh
Dorthe

Fra : hcma

Dato : 01-04-03 11:52

> Hvorfor tror du at siden ligger hos Tiscali?
>
> Der er ikke oplyst noget om, hvor den ligger og indlægget er
> sendt via get2net.

Jeg tror ikke at siden ligger hos Tiscali, men skriver blot at blandt andet
Tiscali......., og det er jo en nærliggende tanke at andre udbydere måske
har tilsvanende problem.
m v h
HC