Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at designe huse i 3D med event~
Fra : Mads Husted

Dato : 31-03-03 21:20

Hej Ng.

Undskylder hvis det ikke er den rigtige gruppe til dette spørgsmål,

men jeg søger et program til at designene huse i 3D med eventuelt haven.

Det skal være noget med at man laver huset først og bagefter kan man se det
i 3D

også haven (hvis det er muligt)

--

mvh Mads

Fra : Nuser

Dato : 01-04-03 00:55

Hvor mange timer vil du ofre på at kunne håntere et sådant program ?

Fra : Mads Husted

Dato : 01-04-03 12:45

Hvor mange timer vil du ofre på at kunne håntere et sådant program ?

Det må godt tage mange timer på at bygge et hus, så tid er ikke noget
problem.
--
mvh Mads

Fra : Nuser

Dato : 01-04-03 23:11

In article <b6bu4o$g9c$1@sunsite.dk>, Mads Husted
> [...]

> Hvor mange timer vil du ofre på at kunne håntere et sådant program ?
>
> Det må godt tage mange timer på at bygge et hus, så tid er ikke noget

Så vil jeg anbefale VectorWorks
mvh Nuser

Fra : Mads Husted

Dato : 02-04-03 13:03

> Så vil jeg anbefale VectorWorks
> mvh Nuser

Okey det vil jeg prøve at finde.
Mange tak

--
Mads

Fra : Mads Husted

Dato : 02-04-03 13:22

> Okey det vil jeg prøve at finde.
> Mange tak

kendder du andre programmer?
ikke fordi vil bruge VectorWorks

--
Mads

Fra : Th

Dato : 12-04-03 12:57

"Mads Husted" <Mads_husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> kendder du andre programmer?
> ikke fordi vil bruge VectorWorks
>
> --
> Mads

Hej Mads
Prøv programmet FloorPlan 3D, her kan du bygge/indrette huse og haver og til
sidst "gå ture" i huset og haven. Jeg mener at programmet er på en cd som
kom med bladet "Komputer" her i dk.Ellers prøv at søg på nettet, programmet
er muligvis freeware i en lite-udgave nu
Mvh Th