Regler i Outlook XP
Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-03-03 19:19

Efter at jeg har flyttet mine mails (*.pst filerne) til en ny computer
har jeg fået problemer med reglerne i Outlook som jeg bruger til at
sortere den indgående post til forskellige mapper.

Problemet består i, at når Outlook startes op og henter mails med det
samme bliver reglerne ikke kørt på mails, der alle ender i indbakken.

Jeg kan derefter køre reglerne manuelt og så bliver de pågældende mails
fint lagt over i de mapper, hvor de skal være.

Det underlige er, at problemet kun opstår ved første hentning ved
efterfølgende hentninger er der tilsyneladende ingen problemer.

Problemerne opstår med både gamle og nye regler og er også tilstede
selvom jeg sletter alle reglerne og definerer nogle helt nye.

Er der nogle, der har oplevet noget tilsvarende og/eller har gode råd
og ideer?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : MN

Dato : 31-03-03 19:44

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message
> [...]
> selvom jeg sletter alle reglerne og definerer nogle helt nye.
>
> Er der nogle, der har oplevet noget tilsvarende og/eller har gode råd

Efter en opg. til SP 2 har jeg ikke det problem længere.

Mogens

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-03-03 20:38

> Efter en opg. til SP 2 har jeg ikke det problem længere.

Og det er præcis det der er forklaringen. Jeg har set det beskrevet
på MS's hjemmeside et sted. Der er rigtigt nok rettet i SP2.

--
Palle Jensen

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 31-03-03 21:10

Palle Jensen <invalid@invalid.00> skrev:

> Og det er præcis det der er forklaringen. Jeg har set det beskrevet
> på MS's hjemmeside et sted. Der er rigtigt nok rettet i SP2.

Jeg har netop opgraderet til SP2, så nu må jeg se om det virker.

Jeg synes dog det er noget mærkeligt, at jeg ikke tidligere haf haft
problemer med Outlook XP uden service packs installeret?

I øvrigt tak til både dig og Mogens for svar.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 31-03-03 21:31

Morten Bjergstrøm wrote:
> Jeg synes dog det er noget mærkeligt, at jeg ikke tidligere haf haft
> problemer med Outlook XP uden service packs installeret?

Det kan være at der er en indstilling et eller andet sted eller en bestemt
regel, som laver ged i systemet, hvis den bliver sat til noget bestemt.
Dette kan så blive rettet i en senere SP.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-04-03 13:45

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev:

> Det kan være at der er en indstilling et eller andet sted eller en
> bestemt regel, som laver ged i systemet, hvis den bliver sat til
> noget bestemt. Dette kan så blive rettet i en senere SP.

Det er selvfølgelig helt rigtigt men det underlige er jo, at det netop
virkede før på installationer af Outlook på andre maskiner.

Men hvad det virker ihvertfald nu

--
Morten http://miljokemi.dk