Sovende klovn med hovedpine=moi
Fra : Morten Lind

Dato : 31-03-03 17:41

God aften
Når man nu har hentet en version af Camino - og puttet den ind, hvor den
skal være - og ladet sig lokke af "read me" til at afinstallere den
gamle version, men heldigvis ikke har tømt det hele ud, og ens 436
bogmærker er væk.......

Er der så nogen der véd, om man kan finde dem igen?

Jeg har fået reddet et par mapper, der ligner de rigtige, men da jeg
ikke kan åbne noget af indholdet i de mapper, véd jeg jo ikke, hvilken
der er den rigtige?

Mapperne er i ~/library/application
support/chimera/profiles/default/lujw9ybw.slt

Det er den sidste mappe, der er flere af, og de hedder alle noget
forskelligt, men ligeså underligt?

Jeg prøver lige udelukkelse imens

Hej fra
Morten

--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Morten Lind

Dato : 31-03-03 17:48

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> [...]
> support/chimera/profiles/default/lujw9ybw.slt
>
> Det er den sidste mappe, der er flere af, og de hedder alle noget

Pu-ha......der var godt nok sved på panden dér......

Udelukkelsen virkede - det var én af de underlige mapper, der indeholdt
de gamle links.....

Så - undskyld forstyrrelsen

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-03-03 22:33

> Pu-ha......der var godt nok sved på panden dér......
>
> Udelukkelsen virkede - det var én af de underlige mapper, der indeholdt
> de gamle links.....
>
> Så - undskyld forstyrrelsen

Hej Morten!

Kan du ikke lige skrive lidt om hvilket OS du kørte og hvor du fandt dine
Bookmarks igen, man kunne jo selv få brug for det en dag....

Venligst
Henry Lerche Madsen

Fra : Morten Lind

Dato : 01-04-03 08:47

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan du ikke lige skrive lidt om hvilket OS du kørte og hvor du fandt dine
> Bookmarks igen, man kunne jo selv få brug for det en dag....

Hej Henry....

Nåh - det er blot ubetænksomhed og bekvemmelighed - jeg bilder mig selv
ind, at det véd alle....

Så jo, naturligvis ka´ jeg det....

På en G4DA(DigitalAudio)733/1285/60...osv har jeg OS X, 10.2.4 - og
bookmarks´ene (til Chimera/Camino) er i
HD>users>migselv>library>application
Support>Chimera>profiles>default>lujw9ybw.slt

Den sidste mappe, hvori de ligger, hedder noget forskelligt for hver
gang, man har en udgave/version.

Og selvom jeg lod mig lokke til at afinstallere, havde jeg ikke tømt
papirkurven......derfor havde jeg det stadig

Idag laver jeg en back-up, eller importerer dem til de andre browsere,
for det var hedt......en del af mine mærker er nogle, der bare er smidt
ned, for at blive set efter senere - og rigtig mange er til min
"efteruddannelse"......så deeeeetttt

Hejsa
M.

Fra : Nuser

Dato : 01-04-03 23:23

In article <1fsqd48.5614h2lg0zooN%mortenlind@mac.com>, Morten Lind
<mortenlind@mac.com> wrote:
> [...]
> for det var hedt......en del af mine mærker er nogle, der bare er smidt
> ned, for at blive set efter senere - og rigtig mange er til min

Hvorfor hulen skal skaden ske før folk laver backup. ?
At tro at en Mac er fejlfri er som at tro på julemanden og folketinget.
mvh Nuser

Fra : Morten Lind

Dato : 02-04-03 07:34

Nuser <nuser@nuser.com> wrote:

> Hvorfor hulen skal skaden ske før folk laver backup. ?
> At tro at en Mac er fejlfri er som at tro på julemanden og folketinget.
> mvh Nuser

JA
(Tjek lige subject)
M., der udmærket véd, en Mac ikke er fejlfri