MP3 afspiller - Er der noget der bare lign~
Fra : Flemming

Dato : 31-03-03 16:39

http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?produktid=27093691

Syntes faktisk det er et super tilbud, er der nogle der kender til andre
modeller ?

--
Mvh. Flemming
Som intet har med PRC data at gøre....

Fra : Nenad Dragic

Dato : 31-03-03 18:14

Hvad er "Mobile Mail-understøttelse?

På forhånd tak
Nenad

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 31-03-03 19:35

Flemming> http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?produktid=27093691
Flemming> Syntes faktisk det er et super tilbud, er der nogle der kender til andre
Flemming> modeller ?

Metro havde en til ca den halve pris, men med meget mindre lager (64MByte tror
jeg).

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>

Fra : ChrisStoffer

Dato : 31-03-03 19:35

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message
> http://www.prcdata.dk/ProduktFrame.asp?produktid=27093691
>
> Syntes faktisk det er et super tilbud, er der nogle der kender til andre
> [...]

Creatives Muvo med 128 mb hukommelse kan du få for 1254,- i
www.itbutikken.dk, hvor den ellers koster 1350 på www.edbpriser.dk
Jeg har selv fået den i fødselsdagsgave og jeg syntes den er en fin og meget
lille afspiller. Men jeg har brugt den for lidt til at sige noget om
lydkvaliteten men jeg indtil nu er jeg meget tilfreds.

Mvh
Christian

Fra : Flemming

Dato : 01-04-03 18:15

ChrisStoffer <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> og meget lille afspiller. Men jeg har brugt den for lidt til at sige
> noget om lydkvaliteten men jeg indtil nu er jeg meget tilfreds.

Tja, jeg har set den , men 128MB er for lidt til mig... , men det lader til
at det er denne her jeg skal købe, eneste minus jeg lige kan finde er at det
er usb 1.1, og ikke 2.0. Nogle der har praktiske erfaringer med
overførelses hastigheden over USB 1.1 ?

--
Mvh. Flemming