Markise
Fra : Frank Olsen

Dato : 31-03-03 14:25

Jeg overvejer at købe en markise til min CV, men hvad skal jeg vælge en
pose- eller en boksmarkise, en Omnistor eller Fiamma ?, hvad er fordele og
ulemper ved de to typer??

Fra : Thore Sorensen

Dato : 01-04-03 14:14

On Mon, 31 Mar 2003 15:24:42 +0200, "Frank Olsen" <fo@beprofiler.dk>
wrote:

>Jeg overvejer at købe en markise til min CV, men hvad skal jeg vælge en
>pose- eller en boksmarkise, en Omnistor eller Fiamma ?, hvad er fordele og
>ulemper ved de to typer??

Jeg har ingen erfaringer med boxmodellen, men har selv en Fiamma
Caravanstore(?) posemarkise på 360cm...har haft den i 3 år, den har
været ude og inde ca 20 gange årligt...ingen problemer...klarer det ene
mand på 4-5 minutter ...

Den ene af de vandtrette stænger bukkede forrige år under
stormvejr...fik en forhandler til at købe en hjem til mig....stangen
kostede 300,-.

Det eneste minus er de "stopklodser" der sidder i
teltskinnen....skruerne knækker , da skidtet irer....

Købte 1 m alustang med samme diameter i Bauhaus for 15 kroner...
savede nye "klodser" i 2 cm længde, borede et 2,5mm hul på tværs, skar
et 3mm gevind og har en håndfuld rustfrie 3mm maskinskruer med i vognen
altid...:)

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952
Croma 2.0ie 1993 - Pluto 1.2 1996 - Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Undertegnede

Dato : 03-04-03 13:10

har en markise til salg...
1 år gammel og kun været brugt 1 gang..
nogen der er interreseret henvendelse på
kimogpia@tdcadsl.dk