dvdbrænder
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 31-03-03 14:15

Er der noget om at hjemmebrændte dvd-skiver ikke kan afspilles/læses i alle
dvd-drev? Jeg snakker ikke afspillere men drev?

Mvh Thomas

Fra : Jan

Dato : 31-03-03 14:33

Jeg har været ude for, at et "ældre" (2-3 år) DVD-drev på arbejdet ikke
kunne læse (alle) brændte DVD-R-skiver.

Jan

Fra : Madsen

Dato : 31-03-03 15:00

Thomas Smedebøl skrev:

> Er der noget om at hjemmebrændte dvd-skiver ikke kan
> afspilles/læses i alle dvd-drev? Jeg snakker ikke afspillere men
> drev?

Prøv evt. at spørge eksperterne i den gruppe som omhandler dvd-drev.
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.drev.dvd>.

Madsen.