Spis dig slank!! Få mere velvære!!!
Fra : Hieu Phan

Dato : 31-03-03 08:15

Hej NG

Ved ikke helt om jeg må poste denne besked her, men jeg kan se at mange
kæmper med at tabe sig på denne nyhedsgruppe. Derfor har jeg et tilbud til
alle interesserede. Det drejer sig om et koststilskud(Herbalife), hvor tager
en lille eller to shakes om dagen + nogle vitamin piller. Herbalife er
verdens største firma indenfor wellness og har haft stor succes i hele
verdenen. Jeg har solgt det til en del mennesker nu og det virker sku!!!!

Jeg tager det selv for at for lidt ekstra energi(hvilket man får meget
af!!!). Min store kaffetrang og søvntrang er simpelthen helt forsvundet og
min indsats i motionsrummene er forbedret gevaldigt.

Herbalife kører med det princip, at hvis man køber vores produkter så får
man 30 dages fuld returret dvs at selv om I har åbnet og prøvet pakken, kan
I med en lille begrundelse få alle pengene retur!!!! Ud over dette vil vi
konstant opfølge på jer for at hjælpe jer med jeres vægttab!

Med andre ord, et produkt hvor I kun at vinde!!! Interesseret? Kontakt mig
på email: hieu@daimi.au.dk og skriv dit nummer!

mvh Hieu, Herbalife forhandler

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-03-03 08:23

"Hieu Phan" <hieu@daimi.au.dk> writes:

> Ved ikke helt om jeg må poste denne besked her, men jeg kan se at mange
> kæmper med at tabe sig på denne nyhedsgruppe. Derfor har jeg et tilbud til
> alle interesserede.

Det må du ikke. Du må poste den i dk.opslag eller
dk.marked.kommerciel.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-03-03 08:40

Trine Kornum Christiansen wrote:

> Det må du ikke. Du må poste den i dk.opslag eller
> dk.marked.kommerciel.

Trineeee... det mindste du kan gøre er da lige at henvise til hvorfor hun
ikke må ;)

fundatsen or denne gruppe foreskriver at det ikke er tilladt at poste
reklame indlæg når man forhandler et slankeprodukt eller lignende...
kik på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.helbred.slank

nærmere betegnet: Leverandører af produkter eller tjenesteydelser er
velkomne til at deltage i debatterne, men gruppens formål er ikke at være
reklamesøjle, og man bør endvidere altid redegøre for eventuelle
tilhørsforhold til en given leverandør.
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Hieu Phan

Dato : 31-03-03 08:44

Okay...Undskylder for den forkerte posting...

mvh Hieu

Fra : [web woman]

Dato : 31-03-03 11:03

"Hieu Phan" <hieu@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Okay...Undskylder for den forkerte posting...

Hvorefter du poster den igen!!!!!!

Fra : Hieu Phan

Dato : 31-03-03 16:14

Hvad snakker du om?? Jeg svarer da bare på hvad de andre har sagt.

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-03-03 15:50

Hieu Phan wrote:

> Hvad snakker du om?? Jeg svarer da bare på hvad de andre har sagt.

Jeg tror vi er ude i, at webwoman endnu engang bruger sin ret unikke
måde at vejlede på, som så resulterer i, at den vejledte (her: du) ikke
forstår en klap af hendes vejledning.

Lad mig oversætte til et mere forståeligt dansk:

Når man svarer på et indlæg på nyhedsgrupperne, så er det enormt god
kotyme at svare under den del af teksten man svarer på. Samt man man
skærer det unødvendige væk.

Da jeg ikke er den eneste som mener dette, så er der lavet et
hjemmeside, som fortæller meget mere om citatteknik. Hjemmesidens
adresse er: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Jeg at du forstår ideen med citatteknik.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Hieu Phan

Dato : 31-03-03 18:01

Okay. Takker mange gange for hjælpen.

mvh Hieu

Fra : insideout

Dato : 01-04-03 15:20

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> Når man svarer på et indlæg på nyhedsgrupperne, så er det enormt god
> kotyme at svare under den del af teksten man svarer på. Samt man man
> skærer det unødvendige væk.

Hej Carsten

Faktisk tror jeg ikke det var det Lisbeth påtalte, din omtale er Hieu Phan
anden fejl på News.

Hieu Phan svarer jo på sit ejet indlæg og dermed sender han jo reklame igen
, jeg kan på google se at Hieu Phan (hieu@daimi.au.dk) er meget ny på
usenet (i hvert fald med dette navn og email adresse) så han kan være
lovligt undskyldt for denne gang.

Det er altid en god idé at læse på www.usenet.dk inden man giver sig i gang
men usenet.

Reklamer er ikke velset i mange grupper og især ikke alt det Multi level
marketings lort, det er alt for dyrt brug hellere pengene på noget bedre mad
.

Henrik Bruun-Petersen

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-04-03 17:52

insideout wrote:

> Hej Carsten
>
> Faktisk tror jeg ikke det var det Lisbeth påtalte, din omtale er Hieu Phan
> anden fejl på News.

Effekten er nu den samme.

Havde han/hun anvendt rigtig citatteknik, så ville han ikke have sendt
sit eget indlæg med, men snippet det.

> Hieu Phan svarer jo på sit ejet indlæg og dermed sender han jo reklame igen
> ,

Det er lige præcis det citatteknik går ud på. At undgå at sende
tidligere korrespondance med (har dog set fordele ved topsvar og
bundcitering, men det kan vi snakke om et andet sted)

At han/ så ovenikøbet sendte sit eget indlæg med igen, tja bivirkning af
topsvar og bundcitering.

> jeg kan på google se at Hieu Phan (hieu@daimi.au.dk) er meget ny på
> usenet (i hvert fald med dette navn og email adresse) så han kan være
> lovligt undskyldt for denne gang.

Det er lige præcis det news:dk.velkommen er til for.

> Det er altid en god idé at læse på www.usenet.dk inden man giver sig i gang
> men usenet.

jep

> Reklamer er ikke velset i mange grupper og især ikke alt det Multi level
> marketings lort, det er alt for dyrt brug hellere pengene på noget bedre mad
> .

At produkterne er af mindre lødig kvalitet, tja det er så en helt tredje
snak.

Jeg sender altså svar over i news:dk.admin.netikette