audiocatalyst
Fra : Simonsen

Dato : 31-03-03 07:27

Hej NG!

Jeg har installeret programmet audiocatalyst, for at rippe cd-tracks til
mp3.
Men den vil hele tiden spille nummeret mens den ripper, og det irriterer mig
grænsløst at jeg i indstillinger/options, ikke kan finde ud af hvor jeg kan
slå det fra.
Jeg synes at jeg har prøvet alt.
Jeg mener at den skulle kunne uden at spille nummeret......ellers tager det
da en hulens tid at komme igennem en cd.
Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe???

Tak

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-03 14:53

In dk.kultur.musik, Simonsen wrote:

> Men den vil hele tiden spille nummeret mens den ripper [...]

Et tegn på at den forsøger at rippe analogt - sikkert fordi den af en
eller anden grund ikke kan digitalt. Jeg har ikke vildt meget
forstand på den slags, men jeg ville prøve at installerer en ASPI-
driver. Lad mig gætte på at du kører Windows 2000/XP.

   ASPI4All: <http://www.mamba.cc/tech/aspi4all.htm>.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush