Zeiss importør ????
Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-03-03 20:22

Hej
tager jeg helt fejl hvis jeg siger at importøren af zeiss i danmark er borch
og michelsen ????? hvad er deres eventuelle Hjemmeside ?????

MVH
MS

Fra : Andy T

Dato : 30-03-03 21:49

http://www.zeissoptik.dk/frame.asp

Det er utroligt hvad Jubii kan anvendes til.
Hilsen
Andy

Fra : Martin Sørensen

Dato : 31-03-03 22:28

ja den prøvede jeg godt nok ikke men jeg søgte på google og fandt ikke
noget på dansk