Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale billeder?
Fra : Tom J.

Dato : 29-03-03 16:42

Hej

Jeg skal have fremkaldt en stak digitale billeder fra et bryllup. Hvor får
man gjort den slags, hvis det skal være i god kvalitet?

Er der forskel i kvaliteten ved fremkaldelse hos Bilka/Merlin og rigtige
fotoforretninger?

TJ

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 29-03-03 18:35

"Tom J." <fsdf.wew@wew.uk> wrote in

> [...]
> får man gjort den slags, hvis det skal være i god kvalitet?
>
> Er der forskel i kvaliteten ved fremkaldelse hos Bilka/Merlin og
´
Dine spørgsmål er stillet og besvaret mange gange bare i de seneste måneder.
Kig / søg tilbage i gruppen på http://groups.google.com

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 29-03-03 19:11

"Tom J." <fsdf.wew@wew.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man gjort den slags, hvis det skal være i god kvalitet?
>
> Er der forskel i kvaliteten ved fremkaldelse hos Bilka/Merlin og rigtige

Prøv www.gabs.dk de er ret gode, har forhandler over hele landet. Og er ikke
ret dyre.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk Email foto@tholofoto.dk

Fra : Leif Jensen

Dato : 29-03-03 20:50

Jeg bruger www.colormailer.com - billederne bliver rigtig gode, og prisen er
også som
den skal være. Det kræver selvfølgelig at du har en hurtig internet
forbindelse.

Billederne har man som regel 3 - 4 dage efter bestilling.

Jeg har for nylig fået lavet et billede på 40 x 60 cm hos dem - det står
knivskarpt.

Mvh
Leif Jensen

Fra : Tom J.

Dato : 29-03-03 22:14

"Leif Jensen" <leif@FJERNESadvicecom.dk> wrote in message

> Jeg har for nylig fået lavet et billede på 40 x 60 cm hos dem - det står
> knivskarpt.

Hej Leif,

Hvor mange pixels er sådan et billede taget med?

Tom

Fra : Leif Jensen

Dato : 31-03-03 13:21

Billedet er taget med 4 mio. pixels med en Canon PowerShot G2 i RAW format
og
konverteret til TIFF

Mvh
Leif Jensen

Fra : *trads*

Dato : 29-03-03 22:34

Jeg har lige fået billeder fra Bilka...... Kanone billeder vil jeg sige.
Meget bedre end fra en alm rulle film...Og parpiret er dobbelt så tyk.

Fra : Alex Linaa

Dato : 30-03-03 17:02

"Tom J." <fsdf.wew@wew.uk> wrote in message

> Jeg skal have fremkaldt en stak digitale billeder fra et bryllup. Hvor får
> man gjort den slags, hvis det skal være i god kvalitet?

Her: http://www.pixum.de

vh
Alex Linaa

Fra : michael bennati scho~

Dato : 31-03-03 00:22

> Her: http://www.pixum.de
>
> vh
> Alex Linaa

Enig. Pixum er fremragende (billedkvalitet) og priserne MEGET rimelige...og
de har tit nogle 50% tilbud på udvalgte formater, f.eks i denne uge; 20*30cm
til 69 cents, altså godt 5kr. pr billede!!!
mvh Michael