Kat søger hjem.
Fra : Helle

Dato : 30-03-03 12:00

Hejsa.

Jeg talte lige med Sylvesters opdrætter i dag og hun har stadig ikke fundet
noget nyt hjem til Sylvesters søster. Jeg husker ikke helt hvad farve hun
har men mener det er noget brunlig stribet. Ikke sikker!! Det er en hunmis,
en maine coon som er født d. 2. september 2002. Hun er ikke til avl da hun
har en lille bitte fejl på den ene pote.
Hun er en meget speciel kat som kræver lang tilvænningsperiode og de søger
et hjem uden børn, katte eller hunde. Hun er en rimelig sky hunmis, der er
meget usikker men alligevel kælen når hun selv vil. Hvis hun kommer til et
roligt hjem med masser af kærlighed og tryghed og det kun er hende som bor
der sammen med sine mennesker, vil hun højst sandsynligt blive meget kælen.
Hun har mod på livet, er meget nysgerrig og glad for at lege. Hun gemmer sig
ikke selvom der kommer gæster - hun er bare ikke så glad for kæl, endnu.
Hun har stamtavle og er vidst også vaccineret begge gange.
Gode forældre.
Hunmissen skal meget snart væk fra Jonna, så hun/vi håber virkelig at nogen
vil overtage den lille mis.

Hvis nogen er interesseret så kontakt Jonna Larsen (Santor) på dette nummer:
98 35 18 39. Så kan hun fortælle lidt mere detaljeret omkring sin killing
som hun har til salg.

Mvh Helle
__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Camilla

Dato : 31-03-03 12:51

Hej Helle,
Hvorfor må den ikke komme til et hjem med en anden kat?
Venligst,
Camilla.

Fra : Camilla Baird

Dato : 31-03-03 15:01

Det er ikke alle katte, der egner sig til at bo sammen med andre katte. Jeg
har selv en af slagsen i øjeblikket - jeg er også kommet til at opdrætte to
af slagsen gennem årene (heldigvis kom begge til hjem, der kendte til katte
og elskede dem for det, de var - smukke enspænder hunkatte!).
Mvh Camilla

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Helle

Dato : 31-03-03 15:18

"Camilla" <camillan@huleboer.dk> wrote in message
> Hej Helle,
> Hvorfor må den ikke komme til et hjem med en anden kat?
> Venligst,
> Camilla.

Fordi det er vigtigt for den at få AL opmærksomhed, forsigtighed og
kærlighed. Den er jo ret sky og usikker så Jonna vil kun have den til et
hjem hvor der ikke er andre katte, børn eller hunde.

Mvh Helle

Fra : Birgitte

Dato : 04-04-03 12:09

> [...]
nummer:
> 98 35 18 39. Så kan hun fortælle lidt mere detaljeret omkring sin killing

Hej Helle har du lagt ind på dk.markede.privat.dyr
det er jo faktisk det rigtige sted at sætte katten til salg.
Birgitte
www.truetrust.dk