resume i forte agent?
Fra : agilt

Dato : 30-03-03 08:28

jeg har hentet nogle filer med forte agent på ca.14 mb og når den næsten er
færdig bliver den ofte afbrudt (ja..tdc newsserver)jeg sidder så med en tmp
fil på ,lad os sige 12 mb.kan man resume hentningen af denne fil eller skal
jeg starte forfra?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-03 15:52

"agilt" skrev :

> [...]
>fil på ,lad os sige 12 mb.kan man resume hentningen af denne fil eller skal

Du skal starte forfra, der findes et tredjepartsprodukt, der
skulle kunne klare resume med Agent.

Men jeg har ikke kunnet få det til at fungere.

Jeg synes nu ikke, at det er så tit man bliver afbrudt, men du
kan evt. hvis det er en stor samlet fil dele den i de segmenter
den er postet i og så samle den bagefter.
Så mister du ikke de segmenter, der allerede er hentet.