PHP - Nogle ting vil bare ikke virke.
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 20-03-01 20:58

Hej

Jeg har en server som kører : W2k Server stående. Den agerer webserver, og
bruger derfor IIS.

ASP kører som en drøm, så heri ligger mit spørgsmål ikke.

Derimod har jeg lagt PHP ind - fulgt vejledningen som stod på php.net's
hjemmeside - men det lader til at der er en del funktioner som den ikke er
så glad for.

Er der nogen der kender et lille trik - nogle extra dll'er eller lign. som
kan få skidtet til at virke?

Pfh. tak

// Søren

Fra : Hroi Sigurdsson

Dato : 20-03-01 21:02

"Søren Aaholm Møller" wrote:

> Derimod har jeg lagt PHP ind - fulgt vejledningen som stod på php.net's
> hjemmeside - men det lader til at der er en del funktioner som den ikke er
> så glad for.

Hvilke?

http://php.net/manual/en/function.dl.php

--
Hroi Sigurdsson

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 20-03-01 22:05

> Hvilke?

En ven af mine (det lød næsten svenska siger at problemet ligger i
systemvariablerne...

http://213.237.16.249/sys/

Æv æv æv... Den returnerer ikke en disse.

// Søren

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 21-03-01 17:10

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> skrev i en meddelelse

> er

> En ven af mine (det lød næsten svenska siger at problemet ligger i
> systemvariablerne...
>
> http://213.237.16.249/sys/

Du har ikke angivet kilden til den der side, men det ser ud somom det er
noget kode der er beregnet til et linux system, hvor den læser indholdet af
/proc og outputter, derfor vil det ikke virke på win32.

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://lort.net

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 21-03-01 18:28

> [...]
af
> /proc og outputter, derfor vil det ikke virke på win32.

Intet at gøre ved det?

// Søren

Fra : Ghashûl

Dato : 21-03-01 20:16

On Wed, 21 Mar 2001 18:27:33 +0100, "Søren Aaholm Møller"
<swdata@image.dk> wrote:

>af
>
>Intet at gøre ved det?

Nej. Men det er vel ikke noget du skal bruge?
Du kunne muligvis lave det om til at virke på en windows maskine hvis
du ved hvor man kan få værdierne.

`program` vil udføre et program.

F.x.
$ping = `ping www.webside.com`;
echo $ping;

Vil outputte resultatet fra ping

--
Regards Sir Ghashûl, Knight of The alt.Roundtable <><
ICQ: 7two23six29