Power 9700
Fra : Peder Kristensen

Dato : 29-03-03 06:56

Hjælp nogen der ved hvor jeg kan finde den originale til et Ati radeon
Powercolor 9700 kort

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-03-03 09:41

"Peder Kristensen" <peder.k@tdcspace.dk> wrote in message
> Hjælp nogen der ved hvor jeg kan finde den originale til et Ati radeon
> Powercolor 9700 kort

Den originale hvad? Driver? Den findes på ATI's hjemmeside.

/Nikolaj

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 29-03-03 14:26

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in news:IXcha.1764$mI2.326681
@news000.worldonline.dk:

> Den originale hvad? Driver? Den findes på ATI's hjemmeside.

Eller hvis "original" skal tolkes som "producentens" så findes driverne på
PowerColors side:
http://www.cptech.com.tw/powercolor/web/notice.htm
(De ser dog en anelse forældede ud - så brug hellere dem fra ATi).

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/