Refusion - når linien er nede (TDC)
Fra : Osten

Dato : 28-03-03 22:21

Hej,
Er der ikke noget med at man kan få godtgjort for de dage hvor ens ADSL
linie er nede. Jeg oplevede det her for 1 uges tids siden, da jeg kom hjem
fra arbejde og ikke kunne komme på om aftenen. Er jeg så ikke berettiget til
nedslag i prisen? Og hvordan skal jeg forholde mig???
Mvh Jan

Fra : Jesper Skriver

Dato : 28-03-03 22:23

On Fri, 28 Mar 2003 22:21:10 +0100, Osten wrote:
> [...]
> fra arbejde og ikke kunne komme på om aftenen. Er jeg så ikke berettiget til
> nedslag i prisen? Og hvordan skal jeg forholde mig???

Laes din kontrakt / abb. vilkaar.

Hvis jeg husker ret, saa skal det vaere flere dage for at du har
ret til noget.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : S. Andersen

Dato : 28-03-03 23:03

"Osten" <jpeace73@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
til
> nedslag i prisen? Og hvordan skal jeg forholde mig???

Lad os antage at du har en 256/128 forbindelse
Og du siger du var nede en aften, lad os sige det er 6 timer

Altså:

481kr / 31 / 4 = 2kr 82øre

Vil du ha en tudekiks ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-03-03 03:43

"Osten" <jpeace73@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg så ikke berettiget til
> nedslag i prisen?

Kun såfremt linjen er nede mere end 3 dage efter fejlmelding

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Osten

Dato : 29-03-03 08:48

> "Osten" <jpeace73@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Kun såfremt linjen er nede mere end 3 dage efter fejlmelding

Takker

Fra : S. Andersen

Dato : 29-03-03 04:09

> [...]
> Mvh Jan

Lad os antage at du har en 256/128 forbindelse
Og du siger du var nede en aften, lad os sige det er 6 timer

350kr / 31 / 4 = 2kr 82øre

Vil du ha en tudekiks ?

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 29-03-03 12:22

"S. Andersen" <na@na.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til
>
> Lad os antage at du har en 256/128 forbindelse
> Og du siger du var nede en aften, lad os sige det er 6 timer

*LOL*