Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Payout.dk
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 28-03-03 16:08

Note: Dette indlæg er krydspostet mellem dk.penge, dk.videnskab.jura og
dk.edb.internet
Opfølg venligst til relevant gruppe.

Sidst på året 2002 tilmeldte jeg mig hos internetfirmaet
http://www.payout.dk og tjente penge ved at vise popupreklamer på min
hjemmeside, http://www.vindenand.dk

Først i februar måned i år har jeg optjent over 500 kr. og skulle i
følge reglerne have mulighed for at få mine penge udbetalt og jeg sender
derfor en mail til firmaet og beder om dette.
De oplyser at de kører udbetaling hver den 5. i måneden og at jeg derfor
først vil få mine penge den 5. marts.
Det affinder jeg mig med og fortsætter med at vise reklamer for firmaet.

Den 26. februar meddeler firmaet imidlertid via. sin hjemmeside at de
har lukket gescäften, og at telefonopkald og e-mails ikke længere vil
blive besvaret, men at man er velkommen til at kontakte indehaveren på
et givent ICQ-nummer.
Jeg har på dette tidspunkt optjent mellem 600-700 kr. og skriver derfor
til det opgivne ICQ-nummer og spørger hvornår jeg kan regne med at få
mine penge.
Indehaveren, Jens, oplyser at nogle problemer med snyd har gjort at de
var nødt til at lukke ned, men at alle brugere der ikke havde snydt,
deriblandt mig selv, ville få deres tilgodehavender udbetalt så snart
han havde gået sagen igennem med sin advokat.
Dette ville han efter sigende gøre mandag morgen (jeg skrev med ham om
lørdagen).

Siden har han ikke besvaret beskeder, og jeg har indset at det nok ser
ret sort ud med at modtage mine penge.

Har jeg overhovedet nogen muligheder?
Jeg har forsøgt at opsnuse indehaverens adresse og telefonnummer, men
forgæves.

Anybody?

--
Michael
Skal DIT firma/forening billigt på nettet?