Oscar er reklame, der holder ikke-amerikan~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-03-03 04:07

Oscar er reklame, der holder ikke-amerikansk film nede

"Ligegyldigt hvor god man er, hvis ikke der bliver reklameret for én, bliver
man ikke husket". Andy Warhol

Der har aldrig eksisteret virkelig markedsfrihed. Mafiøse netværk og
smagsdommeri vejer ofte tungere, vedr forbrugsvalg, end KVALITET OG PRIS

At WW2 førte til total dominans af Hollywood i alverdens biografer og
TV-stationer, skyldes ikke, at de er kunstnerisk overlegne, men de har ved
Oscar-uddeling og andre reklame-inititiver og ufine midler og vanens magt
og meget andet OPNÅET EN SÆRSTILLING, så de andre landes filmproduktioner
især må klynge sig til små intellektuelle eller meget lokale nicher, og
næsten aldrig kan true de store amerikanske produktioner ("Olsen bande"
serien er en meget speciel solstrålehistorie.).

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Martin Møller

Dato : 28-03-03 09:25

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsten aldrig kan true de store amerikanske produktioner ("Olsen bande"
> serien er en meget speciel solstrålehistorie.).

Du bliver da ved med dine konspirationsteorier som ikke har noget med
virkeligheden at gøre. Jeg tror alle har fattet at du ikke bryder dig om
oscarshowet, men så lad da være med at se det hvis det bringer dit pis i
kog.

Martin

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-03-03 09:43

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> writes:

> Jeg tror alle har fattet at du ikke bryder dig om oscarshowet, men
> så lad da være med at se det hvis det bringer dit pis i kog.

Jeg tror alle har fattet at du ikke bryder dig om Bo Warming, men så
lad da være med at læse hans udgydelser hvis de bringer dit pis i kog.

--
"I've created lutherans."

Fra : Martin Møller

Dato : 28-03-03 16:32

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror alle har fattet at du ikke bryder dig om Bo Warming, men så
> lad da være med at læse hans udgydelser hvis de bringer dit pis i kog.

Siger hans eneste fan Nu var det ikke dig jeg skrev til men Bo Warming,
men da du åbenbart er hans far så kan jeg godt se du er nød til at tage ham
i forsvar fordi han ikke selv kan.

Martin

Fra : vadmand

Dato : 28-03-03 10:42

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Du bliver da ved med dine konspirationsteorier som ikke har noget med
> virkeligheden at gøre.

Vidste I, at alle konspirationsteoretikerne i virkeligheden indgår i et
CIA-Mossad-Mukhabarat-komplot, der skal forvirre os så meget, at vi til
sidst ikke kan genkende virkeligheden, når vi ser den? Det er det, den
påståede "krig" i Irak (som kun findes på tv-skærmene) går ud på!

Per V.

Fra : Morbid Angel

Dato : 28-03-03 12:48

On Fri, 28 Mar 2003 10:42:10 +0100, "vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>sidst ikke kan genkende virkeligheden, når vi ser den? Det er det, den
>påståede "krig" i Irak (som kun findes på tv-skærmene) går ud på!

Jeg troede at det var aliens som forvirrer os se evt. denne
sandfærdige dokumentar "They Live" http://us.imdb.com/Title?0096256

:)

mvh

MA

Fra : Stefan Holm

Dato : 28-03-03 23:36

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> writes:

> Siger hans eneste fan

Bestemt ikke. Jeg har ham i mit kill-filter og irriteres når folk
svarer ham, fordi det støjer lige så meget som manden selv.

--
"I'm not ashamed. It's the computer age. Nerds are in.
They're still in, right?"