RAM-klodser & diverse kort
Fra : Morten Lind

Dato : 28-03-03 16:17

God eftermiddag....

Er der nogen, der véd, hvordan man identificerer RAM-bestykninger?

Der er (på gamle klodser) så godt som aldrig anført, hvor store de er,
medmindre jeg ikke kan gennemskue det - den mulighed er lidt nærliggende
-

Og hvordan ser man på et kort, hvad det er for et?

Et PCI-kort med to udgange, som ligner parallel begge to - det ene dog
bredere end det andet -

Er der indforståede koder på sådanne printplader, eller véd man bare
sådan noget?

Jeg har en hel kasse med kort og gamle RAM, men de eneste kort, jeg kan
identificere, er nye netkort
(Jeg skulle nok ha´ været med fra begyndelsen)

På forhånd tak fra
Morten

--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Mikael Kern

Dato : 28-03-03 18:38

> Jeg har en hel kasse med kort og gamle RAM, men de eneste kort, jeg kan
> identificere, er nye netkort
> (Jeg skulle nok ha´ været med fra begyndelsen)

sku jeg kigge forbi og se om jeg har været med længe nok?

mvh Mikael Kern
--
Arbejdskraft tilbydes: Video, foto, streaming, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Morten Lind

Dato : 28-03-03 19:15

Mikael Kern <"=?iso-8859-1?Q?=F8vspampost?="@kern.dk> wrote:

> sku jeg kigge forbi og se om jeg har været med længe nok?
>
> mvh Mikael Kern

He, he....Mikael - ja, eller jeg kunne komme ind med kassen? Jeg skal på
Frederiksberg alligevel i næste uge?

Hvis det kan lade sig give sig, bliver det i formiddagstimerne i
begyndelsen af ugen - tirs./ons.

Det vil jeg være glad for

Hej fra
Morten

Fra : Mikael Kern

Dato : 28-03-03 22:06

> komme ind med kassen? Jeg skal på
> Frederiksberg alligevel i næste uge?
>
> Hvis det kan lade sig give sig, bliver det i formiddagstimerne i
> begyndelsen af ugen - tirs./ons.

onsdag er vist fin - jeg troede, du boede centralt???

mvh Mikael Kern

Fra : Morten Lind

Dato : 29-03-03 08:16

> onsdag er vist fin - jeg troede, du boede centralt???
>
> mvh Mikael Kern

.....det er min post, der bor centralt - på Godthåbsvej v. Axel
Møllers Have - Personen hér bor fortrinsvis i Gladsaxe, så han kan være
sammen med sine unger, der bor i Bagsværd.

Et temmeligt kreativt livsmønster, der indebærer en del transport, så
det er godt, det er et lille land

Onsdag så, medmindre taget vælter, men så får du besked

Hej fra
Morten