Hjælp jeg kan ikke få rammesider til at vi~
Fra : goofy

Dato : 28-03-03 10:46

Hej NG

Venligst hjælp en hjælpeløs.
Jeg prøver at lave en hjemmeside med rammer, således at rammen forneden
er til navigation og skulle gerne blive samme billed hele tiden
Jeg bruger FP guide ramme med fodnoter.
Det der sker for mig er at når jeg trykker på et link kommer siden frem
i den lille fodnote ramme og ikke i hovedrammen.
Hvad har jeg gjort forkert?
Jeg mener at jeg har fulgt " hjælpen"
Venligst hjælp

På forhånd tak

Steen Vinbæk

Fra : goofy

Dato : 28-03-03 11:12

Hej
"> Jeg mener at jeg har fulgt " hjælpen"
Det gjorde jeg så ikke alligevel- brugte den forkerte skabelon

Undskyld

Steen Vinbæk

Fra : Peter Svendsen

Dato : 28-03-03 18:59

vælg den rigtige "destinationsramme" når du laver hyperlink
venlig hilsen
p.