Hvem understøtter HSCSD / High Speed Data?
Fra : Andreas Astrup

Dato : 28-03-03 15:50

Jeg har bestilt et HSCSD / High Speed Data abonnement til min mobil, men mit
internetabonnement (Get2Net) understøter ikke dette. Er der nogen der ved,
hvem der gør? Jeg vil gerne have et "gratis" abonnement, hvor man kun
betaler for forbrug, da jeg har ADSL derhjemme og ellers kun sjældent bruger
dialup.

Med venlig hilsen

Andreas Astrup

Fra : Jesper Skriver

Dato : 28-03-03 16:14

On Fri, 28 Mar 2003 15:50:10 +0100, Andreas Astrup wrote:
> [...]
> betaler for forbrug, da jeg har ADSL derhjemme og ellers kun sjældent bruger

Betaling abb. hos TDC understoetter det - brugte det jaevnligt med
en Nokia CardPhone2 da jeg stadigt var hos TDC.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-03-03 19:46

Jesper Skriver wrote:
> Betaling abb. hos TDC understoetter det - brugte det jaevnligt med
> en Nokia CardPhone2 da jeg stadigt var hos TDC.

Telia understøtter det også, hvis man betaler for det ..

Brugte det jævnligt da jeg var Telia-medarbejder, dog kun med
normale telefoner og ikke sådan noget CardPhone-halløj

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)