Hvor meget video ram kræver dvd afspilning~
Fra : Mercenary

Dato : 28-03-03 16:53

En af mine venner har netop opgraderet en _meget_ gammel computer, og kan
ikke længere afspille dvd'er på sin maskine.

Hans gamle mobo havde on-board AGP grafik, men det er der ikke på det nye.
Han har derfor isat et gammelt Matrox Mystique PCI, og kan nu ikke længere
afspille dvd'er på sin pc.

Jeg er næsten overbevist om at det er pga, mangel på grafik ram der er
problemet.

Men hvor meget v-ram kræves der for at kunne afspilles dvd'er ???

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-03-03 21:31

"Mercenary" <Mercenary@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvor meget v-ram kræves der for at kunne afspilles dvd'er ???

Hej

Jeg har afspillet masser af dvd film på en maskine med 4mb ram, men det
hakkede lidt nogle gange

Mvh

Jesper