Harddisk
Fra : Rune Thougaard

Dato : 28-03-03 19:59

Hey jeg skal ud og købe en ny harddisk men jeg ville lige høre hvad jeg skal
kikke efter hvad der er godt eller skidt..??
Har i evt. nogle tilbud..? Jeg skal bruge 80GB

mvh. Rune Thougaard

Fra : Roland Vogt

Dato : 28-03-03 20:25

SEAGate Barrucuda, med Fluid motor, så går du ik galt i byen

Fra : Rune Thougaard

Dato : 28-03-03 21:30

> SEAGate Barrucuda, med Fluid motor, så går du ik galt i byen

Ok, men mht. hvor hurtig omdrejninger den har osv. hvad er sådan nogleunde
GODT

mvh. Rune Thougaard

Fra : Roland Vogt

Dato : 28-03-03 21:35

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1374627897

Barracuda 80 GB, Fluid

752,- kroner

bedømmelse 4½ af 5 stjerner

Fra : Jan Storgaard Freder~

Dato : 29-03-03 09:18

Hej
Det bedste er at den ikke siger et dyt
har en 80 og 120 GB
kun roser herfra
Jan

Fra : Roland Vogt

Dato : 29-03-03 09:45

7200 rpm ER godt

Fra : SuperNova

Dato : 30-03-03 21:14

> SEAGate Barrucuda, med Fluid motor, så går du ik galt i byen

Er der ikke noget med Cuda'en ikke kører godt med RAID, men
hvis Rune ikke kører RAID, er det jo ligemeget.
Hvad med Maxtor, er det noget skrammel ?
-Bo-

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 30-03-03 21:44

SuperNova wrote:

> Er der ikke noget med Cuda'en ikke kører godt med RAID.

Gør de nye. (barracuda V)

/Esben

Fra : SuperNova

Dato : 31-03-03 00:17

"Esben Skov Pedersen" <spam@geek.linux.dk> skrev i en meddelelse

> Gør de nye. (barracuda V)

OK, måske bliver det Seagate næste gang RAID'en skal opgraderes.
-Bo-