Ram til Brother 1450
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-03-03 19:30

En veninde har købt en Brother 1450 Laserprinter og vil gerne have noget
mere ram i den (den kan tage optil 36 MB), men er det almindelig SD PC66 ram
eller hvad mon det er ?
Det hedder:
ME-8000 / 8 MB ram udvidelse
ME-16000 / 16 MB ram udvidelse

Det passer til HL-1030/1230/1240/1250/1270N/1440/1450/1470N/HL-P2500 og er
angivet som SIMM

Spørgsmålet er om det kan tage et 32 MB SD Ram PC66 modul, for dem har jeg
nogen stykker af liggende.

Nogen der kan hjælpe?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 27-03-03 19:49

Michael Lund Sørensen wrote:

> En veninde har købt en Brother 1450 Laserprinter og vil gerne have noget
> mere ram i den (den kan tage optil 36 MB), men er det almindelig SD PC66 ram
> eller hvad mon det er ?

Har selv en 1440. Den spiser edo ram.

> Spørgsmålet er om det kan tage et 32 MB SD Ram PC66 modul, for dem har jeg
> nogen stykker af liggende.

Kan du nok ikke. Skriv en mail jeg skal sende dem jeg har til overs. Har
alligevel ikke givet noget for dem.

/Esben

Fra : E Henrichsen

Dato : 31-03-03 13:39

hej,

Du skulle vel ikke have flere EDO moduler til overs?

mvh
Erik