Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp søges til det Ultimative billede/log~
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 27-03-03 22:46

Jeg har lavet et logo i Autocad nu ønsker jeg at bruge det som baggrund i

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-03-03 22:50

"Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg har lavet et logo i Autocad nu ønsker jeg at bruge det som
> baggrund i
> bliver

Kan AutoCad eksportere i andre formater end sit eget? I så fald vil det
nemmeste nok være at eksportere direkte som .wmf eller lignende.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Studio Smalbro

Dato : 28-03-03 01:28

eksporter fra Autocad som wmf eller emf hvis muligt. Vær opmærksom på at
farveflader i cad defineres som streger ved eksport og et logo med flader
defineret som streger i en wmf-fil vil blive tungt at skrive ud. Du vil nok
i det hele taget være bedst tjent med at få rentegnet logoet i et mere
traditionelt tegneprogram.
Kh
Bjørn