hvor meget må man chikanere sine med menne~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-03-03 23:54

jeg havde for en lidt mere ind en uges tid side den tvivlsomme fornøjelse at
skulle på Nørrebrogade 2200 Kbh. N - for at gøre nogen indkøb - jeg havde
hunden med og føj jeg var færdig så havde jeg sådan en helt fyldt sort
skrælle sæk med vare - b.la ca. 21 akvarie fisk og der står jeg så - i mine
egne tanker med hunden i sin snor og mine andre pakenelikker i den anden
hånd og venter på bussen.

Der kommer så en grønlandsk herre - hvis alder af hvad jeg må formode må
være en del års misbrug ubestemmelig - han har købt et eller andet med
mayonese som , ikke lige har ramt munden hver gang han har forsøgt at tage
en bid.

Det må jo så være hans sag - han begynder så at tale til mig - imens han
gestikulere lidt og det er som han er meget optaget af at pege på mine
sko.... selve talen danner ikke rigtigt nogen mening og jeg gør mig heller
ikke de store anstrengelser for at prøve at fange den da - jeg som
udgangspunkt tvivler på der er nogen og skulle den være der er jeg på
forhånd afklaret med at den umuligt kan have min interesse.

Det bliver ved et stykke tid det her jeg tager min mobil frem for at se hvad
klokken er - om bussen ikke snart kommer så tager han nogen skridt tilbage
og gir mig fingeren og råber : du er en idiot ; det er hvad jeg synes !

så tænker jeg det gider fanme ikke og finde mig i - også kan jeg pludseligt
ikke huske om nr til politiet er 112 eller 113 og det var sgu da også nærmer
den gang hvor det bare var 000 - men så kommer bussen og .... ja så tager
jeg hjem.

nu går mit spørgsmål så til nærværende forum på ....er han i sin gode ret
til at stå svine mig til på offentlig gade ????

der var en af mine venner der sagde hvor lappede du ham ikke bare en og det
lå sådan set også i mine overvejelse MEN nu havde jeg jo lige som 40 kg
indkøbs vare + hund der først skulle stilles forsvarligt også er jeg 37 år -
jeg er sgu for gammel til at gå rundt dele øretæver ud - jeg har slet ikke
lyst til det - jeg har sådan set heller ikke lyst til at få nogen.

Det sidste har jeg nu et afklaret forhold til der ved jeg hvad der skal til
for at få vedkomne dømt .

men det afspore lidt hvad jeg kommer fra ...har man ingen rettigheder i.flg.
dansk lov til at bare stå uforstyret at vente på bussen ( f.eks ) ???

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-03-03 00:45

Kære Bo
Hvis manden har forsøgt at fortælle dig noget som han mente var vigtigt og
du så ikke lige hopper med ind i samtalen...*S*
Så er der vel ikke noget at sige til at han blev sur...
Du kan vel sagsøge ham for injuire, hvis du selv mener at du ikke er en
idiot. ( Nu må du ikke misforstå den her, vi kender jo hinanden )

Tro bare at du skal tage den her som en oplevelse.... Dog skal jeg lige
indrømme at jeg ikke ved om du juridisk har noget at komme efter her..

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-03 12:40

Tholo - www.tholofoto.dk wrote:
> [...]
> Du kan vel sagsøge ham for injuire, hvis du selv mener at du ikke er
> en idiot. ( Nu må du ikke misforstå den her, vi kender jo hinanden )

jamen vi kender hianden og jeg plejer jo ikke sådan at ryge i flint udne
grund
men ....min pointe er hvis man bliver truet chikaneret på offentligt område
så må man jo ha et eller andet at fortælle poltiet og noget at henvise til
når man ringer efter dem - alternativt til at skulle pande manden ned !

> Tro bare at du skal tage den her som en oplevelse.... Dog skal jeg
> lige indrømme at jeg ikke ved om du juridisk har noget at komme efter
> her..

jeg har ikke noget nu .... men det er mere når man tsår i situasionen jeg
tænkte på.

bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 25-03-03 11:41

Bo M Mogensen wrote:

> jeg havde for en lidt mere ind en uges tid side den tvivlsomme
> fornøjelse

[snip]

> har man ingen
> rettigheder i.flg. dansk lov til at bare stå uforstyret at vente
> på bussen ( f.eks ) ???

Vorherrebevarestilhest... har du virkelig ikke andet at beklage dig
over end en gemen spritter? Eller har du bare kort lunte? Det nemmeste,
mest smertefri og mest respektable er da bare at ignorere manden.

Så enkelt er det.

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Scotty

Dato : 25-03-03 11:55

Jeg tror ikke den kære Bo har i sinde at sagsøge grønlænderen - jeg tror
bare han var interesseret i at vide om man måtte det - det var jo det han
spurgte efter :)

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 25-03-03 12:12

Scotty wrote:

> Jeg tror ikke den kære Bo har i sinde at sagsøge grønlænderen -
> jeg tror bare han var interesseret i at vide om man måtte det -
> det var jo det han spurgte efter :)

Jeg kan ærligt talt ikke se, hvad der skulle være til grund herfor.

Forstyrrelse af offentlig fred og orden, måske - men det giver i det
her tilfælde vel intet andet en kort indkvartering i Hotel Detentionen
eller personlig eskorte til bopælen.

Men chikane? Nej, bestemt ikke.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-03 12:40

Scotty wrote:
> Jeg tror ikke den kære Bo har i sinde at sagsøge grønlænderen - jeg
> tror bare han var interesseret i at vide om man måtte det - det var
> jo det han spurgte efter :)

jamen det var sådan set sagen i en nøde kærne :)
det kan sgu da ikke passe man ikke kan stå og passe sig selv uden at skulle
svines til.
der må da være et alternativ til at skulle pande manden ned ????

nu har jeg jo drukket selv i en del år - kender miliuet - så han store
selvtillid var en bladning af speed også
enten hash eller /og alkohol.
det er så hans sag -
men min sag er at jeg skal med en bus og har en del at holde styr på og jeg
må da ha en ret til at stå udofrstyret uden at blive chikaneret ?
det var så mig men hvor mnage kan sådan en spade ikke nå at iretere på sin
vej ???
mennesker der står fredeligt og roligt må da ha retigheder til ikke at føle
sig truet eller krænket
men det kan da godt være det ikke er sådan :)???
så må man jo ha sig en peber spray :)
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Per Christoffersen

Dato : 25-03-03 13:20

"Bo M Mogensen" <Chokmah@c.dk> wrote in message

> [...]
skulle
> svines til.
> der må da være et alternativ til at skulle pande manden ned ????

Du kan ringe efter politiet og sige at manden forstyrrer den offentlige ro
og orden. Andet gør han sig vidst ikke skyldig i.
Det kan ikke anses for at være ærekrænkende at blive kaldt en idiot af en
vældigt beruset mand med mayonaise om munden.

Jeg forstår slet ikke, hvordan alternativet 'at pande ham ned' kommer ind i
billedet.

/per

Fra : TS

Dato : 25-03-03 14:20

> Det kan ikke anses for at være ærekrænkende at blive kaldt en idiot af en
> vældigt beruset mand med mayonaise om munden.

Så kan jeg altså slippe afsted med at kalde folk fladpandede fodsvampe, bare
jeg er tilpas fuld?? ;)

Torsten

Fra : Per Christoffersen

Dato : 25-03-03 14:29

"TS" <torstennospam@post6.tele.dk> wrote in message

> Så kan jeg altså slippe afsted med at kalde folk fladpandede fodsvampe,
bare
> jeg er tilpas fuld?? ;)

Hvis det kun sker en gang, og ikke kan anses for at være en del af en
længerevarende chikane, så vil jeg umiddelbart sige ja*.
Hvilken forbrydelse det skulle være at gøre den slags har jeg også lidt
svært ved at se.
Det er ikke alle relationer imellem mennesker der er genstand for en
lovmæssig regulering (og gudskelov for det,synes jeg personligt)

/Per

* Altså juridisk. Det kan godt hænde sig, at det får nogle sociale
konsekvenser, hvis ikke du formår at rette op på skaden i ædru tilstand.

Fra : Peter Hansson

Dato : 25-03-03 19:47

"TS" <torstennospam@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så kan jeg altså slippe afsted med at kalde folk fladpandede fodsvampe,
bare
> jeg er tilpas fuld?? ;)

Ja. Eller hvis denne beskrivelse af bemeldte folk rent faktisk er sandt!
.

PH

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 01:22

On Tue, 25 Mar 2003 14:20:17 +0100, "TS" <torstennospam@post6.tele.dk>
wrote:

>Så kan jeg altså slippe afsted med at kalde folk fladpandede fodsvampe, bare
>jeg er tilpas fuld?? ;)

jamen det er da netop det ....det er fint nok at man har trangt til at
beruse sig så find et sted at gør det hvor man bruger det ... men kan
man ikke ligge sin belastene adfærd af sig når man bevæger sig på
offentlig grund - ja så må man jo for min skyld DØ :) nej men så
krænker man sgu andre mennekser ret til bare ta være for nogen til at
føle sig utrygge etc.
det er ikke rigmeligt - hvorfor der også bør gribes ind
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 25-03-03 15:35

Her giver jeg sgu' Per ret!
Vist du have "Pandet ham en", have det været værst for dig selv. Idet du på
intet tidspunkt har været i "livsfare" eller måtte yde selvforsvar...
Det med at slæbe ham i retten for at for dømt ham for injurier... Tja, det
ville jeg godt se den advokat der ville være med til det... Eller den dommer
der ville afsige en dom for det. Men du kan da prøve, og så se hvad du ville
få ud af det: En Kæmpe Regning!

Gør som alle ville gøre: Bare glem ham, og kom videre med dit liv! En anden
gang, ignore dog sådan en mand!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 25-03-03 18:00

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@get2net.dk> wrote in

> Gør som alle ville gøre: Bare glem ham, og kom videre med dit
> liv! En anden gang, ignore dog sådan en mand!

Du trænger vist til at møde sådan nogen... - det er skisme svært at
ignorere dem når de står lige ved siden af dig og *vil* tale til/med
dig.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 25-03-03 19:43

Henrik Stidsen wrote:

> Du trænger vist til at møde sådan nogen... - det er skisme svært at
> ignorere dem når de står lige ved siden af dig og *vil* tale til/med
> dig.

Hm, har du ikke overskud til at være både positiv imødekommende og
på samme tid passiv immun overfor videre kontakt ?

Der findes kurser i det, vist nok sælgerkurser

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-03-03 00:10

"Erik G. Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote in

> Hm, har du ikke overskud til at være både positiv imødekommende
> og på samme tid passiv immun overfor videre kontakt ?

Ork jo, har da også flere gange snakket med de her halv eller hel
fulde sørgelige eksistenser - men nogen gange er de simpelthen for
meget og jeg er glad for jeg ikke skulle stå og vente på bussen
sammen med sådan en.
Jeg har boet som genbo til et alkohol/narko og lign. misbrugscenter
hvor en del af beboerne svjv var noget nær opgivet af
behandlingssystemet og blot "var der" - så jeg kender godt til
typerne.

> Der findes kurser i det, vist nok sælgerkurser

Tror jeg gerne - lær at afvise al sund fornuft mens du generer andre
mennesker :)

Fra : Tony Adams

Dato : 26-03-03 00:23

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> typerne.

> Tror jeg gerne - lær at afvise al sund fornuft mens du generer andre

Hvad har det med jura at gøre jvf. din kloge Åge kommentar af 03.03.26
00:10?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-03-03 17:37

"Tony Adams" <andersfrisk@ofir.com> wrote in

> Hvad har det med jura at gøre jvf. din kloge Åge kommentar af
> 03.03.26 00:10?

Ikke noget - er der en sammenhæng ?

Hvis du nu havde futtet tråden væk var det fint med mig.

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 01:46

On Tue, 25 Mar 2003 23:09:54 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

> [...]
>hvor en del af beboerne svjv var noget nær opgivet af
>behandlingssystemet og blot "var der" - så jeg kender godt til

jeg bor dør om dør med en .... man kan intet gøre..poltiet er sgu
ellers flinke nok ... men det er praktisk talt umuligt at få dem smidt
ud ...selv om de råber skirger sparker døre ind smide med kanyler nede
hvor børne lejer i gården - hvis man da bare kunne indfære de her ryge
heroin klenikker imod at de flytter ud på dem også læg dem på en af
landets mange ubeboede Ø er
hvad man vil spare af penge på behandling fængsles -& hospitals ophold
forsikringer - det er 200 mennesker der begår 80 % af alle indbrud i
danskr private hjem ....
men ok det er en livsdiskusions snak hvorfor jeg sætter fut der til
Mv.
Bo M Mogensen

fut :dk.livssyn

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 01:38

On Tue, 25 Mar 2003 19:43:09 +0100, "Erik G. Christensen"
<egc@FJERNpost1.tele.dk> wrote:

>Hm, har du ikke overskud til at være både positiv imødekommende

Det KAN man have men det er sgu ikke noget man SKAL.... gade biledet
skal ikke styres kvæulanter og drukken bolte !
der findes masser af fortrinelige behandlings steder , hvor man tager
sig profesionelt af den slags - men det er ikke den cevile danskers
opgave at være sjæle sørger - over en miserabel eksistens

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 26-03-03 00:09

Mener selv at jeg har mødt en del af "den slags mennesker"!
Arbejder deltid i supermarkedet, og der møder jeg dem ofte.
Har de været negative overfor mig, har jeg simplet hen ignoreret dem eller
gået min vej. Jeg får intet ud af at være på deres niveau, udover at de
ville love mig bank eller værre.
Men det kan ikke være svært at lige kort snakke med disse mennesker... Og
derpå måske undgå den værst tænkelig situation.

Men OK, det er ikke alt jeg kan tolerere!
Jeg har været udsat for at jeg mødte en bekendt oppe midt i Odense-by, mens
han (Børnehavepædagog) havde et hold unger med. Imens jeg talte med ham, kom
der en sindeforstyrret/pædofil person og viste sin "ting". Der måtte jeg
sgu' sige stop og kammede lidt over. Jeg fik sagt nogle mindre pæne ord til
ham. Havde det ikke været for ungerne, havde han sgu' fået en røvfuld.
Jeg siger det ikke er iorden at dele røvfulde ud, men
her...............................

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 01:35

On Tue, 25 Mar 2003 16:59:47 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
> [...]

>Du trænger vist til at møde sådan nogen... - det er skisme svært at
>ignorere dem når de står lige ved siden af dig og *vil* tale til/med

Det er et helved !!!!
eller side ved siden af sådan en spade i et tog fra Jylland til Kbh
eller den anden vej hold kæft der er langt så ...
jeg har selv været kvartals dranker fra jeg var 19 til 30 men jeg ku
sgu da holde min kæft imens ... også fordybe mig i min walkman
det er ikke så svært !!
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 01:33

On Tue, 25 Mar 2003 15:34:53 +0100, "Jess Møller-Petersen"
<jess.moeller@get2net.dk> wrote:

>Her giver jeg sgu' Per ret!
>Vist du have "Pandet ham en", have det været værst for dig selv.

Nahh jeg ku nok ha snakket mig ud af den - men hvis ret skulle være
ret så nej !

> Idet du på
>intet tidspunkt har været i "livsfare" eller måtte yde selvforsvar...

hmm kan man ikke formulere sig på en måde så at man siger at man vil
gøre skade på anden part denne part tror på det og forvsrae sigs lev
præventivt før den anden omsætter teori til praksis ??

> [...]
>der ville afsige en dom for det. Men du kan da prøve, og så se hvad du ville

ja det er det .... man er sgu retsløs over for den slags ..som jeg
oprigtigt talt mener
man har ret til !!!!
det kan imho ikke være den mest støjene genrene ireterene der har
adfærds mæsig ret over *rolige mennesker * der bare passer derres
egene sager... den spade har faktisk forsaget at jeg har udviklet mit
livs først racistiske træk .....

>Gør som alle ville gøre: Bare glem ham, og kom videre med dit liv! En anden
>gang, ignore dog sådan en mand!

ja det gjorde jeg jo også ....mest af praktiske årsager min megen
bagage ....min hund ....men ellers ville jeg da ha ringet 113 også få
spaden til at råbe op imens det hele optaget ved poltiet under
anmeldelsen .... jeg ved godt det lyder af lidt .... men for mig
handler det om nogen grundligene livs værdier som det er alle
mennesker ret at kunne tage ud og handle ind tryg og uforstyret
det synes jeg da ikke er meget at forlange ??
bliver man så krænket i den ro og fred jamen så må der også være noget
man kan handle efter.... for det er såre enkelt urigmeligt !!
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 30-03-03 12:39

Chokmah wrote:

> ja det er det .... man er sgu retsløs over for den slags ..som jeg
> oprigtigt talt mener man har ret til !!!!

Jamen, det er da rigtig nok beklageligt, at den slags foregår. Men
problemet er altså overkommeligt. Mener du helt oprigtigt, du vil
have politiet til at rykke ud og anholde hver eneste fulderik, der
udviser støjende eller lettere forulempende adfærd?

Der ville dælme blive mennesketomt ved Åen her i Århus.

> [...]
> adfærds mæsig ret over *rolige mennesker * der bare passer derres
> egene sager... den spade har faktisk forsaget at jeg har udviklet

Så skal der efter min mening ikke meget til at forulempe dig; jeg er
selv født og opvokset i Grønland, hvor vi beklageligvis har en del
problemer med alkohol og hash - her møder og hører man altså en del
af den slags mennesker, dog uden at man farer i flint og tilkalder
politiet ved den mindste forstyrrelse.

> [...]
> mennesker ret at kunne tage ud og handle ind tryg og uforstyret
> det synes jeg da ikke er meget at forlange ??

Nu er et enkelttilfælde med en spritter vel ikke ligefrem noget, der
kan ryste din livsopfattelse og -glæde?!

> bliver man så krænket i den ro og fred jamen så må der også være
> noget man kan handle efter.... for det er såre enkelt urigmeligt

Tag det for hvad det er: en enkelt ubehagelig/irriterende oplevelse.
Intet andet. Glem det. Kom videre med dit liv. Skulle den samme
person først til at gentage sin "chikanerende" adfærd overfor dig, ja
så kan der måske være grund til at reagere (med eller uden politi).

Hm, der er efterhånden ikke meget jura i den her tråd...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-03 13:39

On Sun, 30 Mar 2003 11:39:03 +0000 (UTC), Anders Thorsen Holm
<zoolook.removethis@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
>have politiet til at rykke ud og anholde hver eneste fulderik, der
>udviser støjende eller lettere forulempende adfærd?

ja hvis de direkte hendvender sig til anden part på en generene måde !
selvfølig ikke hvis der sider en og synger på en bænk og passer sig
selv eller for den sags skyld pisser bag en busk i en park

>Der ville dælme blive mennesketomt ved Åen her i Århus.

ja men når de første 20 er hentet så går moden af det !
så vil det være ulogisk at opføre sig på den måde !

>Så skal der efter min mening ikke meget til at forulempe dig;

nej

>jeg er
>selv født og opvokset i Grønland, hvor vi beklageligvis har en del
>problemer med alkohol og hash -

og incest !

>her møder og hører man altså en del
>af den slags mennesker, dog uden at man farer i flint og tilkalder
>politiet ved den mindste forstyrrelse.

nej fred være med hvordan man håndtere tingene på grønland - jeg har
selv rejst i 50 lande og har oplevet mangt en karektere afvigene
belastene adfærd - det kommer så at sige med når man rejser man lære
at håndtere det - men f.eks I vitnam har man problemer med en eller
anden knold eller i mange andre bana republiker så hendevænder man sig
til poltiet der genembanker idoten eller man kan selv gøre det for den
sags skyld det sker der ikke noget ved minus Thailand der vil de sgu
ikke ha det - men poltiet klare den gerne for en !

>Nu er et enkelttilfælde med en spritter vel ikke ligefrem noget, der
>kan ryste din livsopfattelse og -glæde?!

jow - mit syn på grønlænder er forandret - jeg har selvfølig bemærkert
en del af dem er berussede skæve og opføre sig i den tilstand iretrene
men jeg har ikke før tænkt på det som et karekteristika !
der er belastene ! hvor jeg ikke forstår den med Muhameddanerne fra
mellem østen- hvor jeg perosneligt aldrig har været udsat for andet
ind venlighed både her i landet så well som på rejser !

> [...]
>person først til at gentage sin "chikanerende" adfærd overfor dig, ja
>så kan der måske være grund til at reagere (med eller uden politi).

Nu kan han næppe huske hvad han foretog sig på den dag det år osv.

>Hm, der er efterhånden ikke meget jura i den her tråd...

både og det er som jeg ser det et spørgsmål om hvad man har af
retigheder for ikke at blive generet når bevæger sig på offentligt
område !

Mv.
Bo M Mogensen

--
http://www.hot.ee/mastap/bush.htm

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-03 01:16

On Tue, 25 Mar 2003 13:20:05 +0100, "Per Christoffersen"
<pc@snydcomonto.dk> wrote:

HI Per beklager det lidt sene svar - har været off line i Thy i nogen
dage svært traumatisk så jeg for ogaså ud og invasterede i en spv
mobil - men derfra til at man kan post og følge emd på news der er et
stykke...

>Du kan ringe efter politiet og sige at manden forstyrrer den offentlige ro
>og orden. Andet gør han sig vidst ikke skyldig i.

jamen det var jeg også ved men så kom bussen og ja ...

>Det kan ikke anses for at være ærekrænkende at blive kaldt en idiot af en
>vældigt beruset mand med mayonaise om munden.

Puhh nej men jeg kom til at side og gnins over porblemet i bussen
fordi man kan jo ikke komme uden om at man bliver forstyret i sin vil
jeg mene retslige - ret ( ? ) til at bare være til stå uforstyret og
vente på en bus ... sammen med sin hund det er well ikke store krav at
stille til verden ?
også finder jeg det både ireterene og forstyrene at et andet menneske
på den måde skal have ret til at indrage min opmærksomhed som var det
hans ...i det hele taget finder jeg nu folk der hendvender sig til mig
belastene ... men det er så nok en livssyn diskusion - men jeg synes
sgu næetsen der skulle være lov i mod at henveænde isg til nogen
overhovedet med mindre man har en meget go grund !!!

>Jeg forstår slet ikke, hvordan alternativet 'at pande ham ned' kommer ind i
>billedet.

Puuhhhh truende adfærd selvforsvar men efter som han jo ikke havde
pandet til mig eller endnu være min hund så .... var den nok lidt tynd
:) men med fare for at lyde sart så iretere den slags mig en del ....
og i alle livets former fatter jeg ved min død ikke dette behov for at
komunikere med mennesker oralt som man ikke kender - det er sgu da
krænkende !!!!
synes jeg !

Mv.
Bo M MOgensen
--
http://www.hot.ee/mastap/bush.htm

Fra : Tony Adams

Dato : 25-03-03 14:18

Du ville ringe til 112, hold kæft et fjols du dog er....

Fra : Gregers Petersen

Dato : 25-03-03 22:11

"Tony Adams" <andersfrisk@ofir.com> skrev i en meddelelse
> Du ville ringe til 112, hold kæft et fjols du dog er....

Her diskuterer vi jura, ikke hvem der er fjolser.
Hvis du vil rakke ned på folk, findes den udemærkede gruppe:
dk.snak.mudderkastning
Jeg har allerede futtet dig derover så det er bare at svare på denne post...

FUT: dk.snak.mudderkastning
(Hvilket betyder at alle svar på dette indlæg vil blive vist der, og ikke
her i gruppen)

--
MvH

Gregers Petersen
http://disclaimer.gpweb.dk

Fra : Tony Adams

Dato : 25-03-03 23:47

> [...]
> dk.snak.mudderkastning
> Jeg har allerede futtet dig derover så det er bare at svare på denne

Ok kloge Åge, måske skulle du futte alle andre i denne tråd ligeledes. Tror
der er omkring 20 lignende.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 26-03-03 00:11

> Ok kloge Åge, måske skulle du futte alle andre i denne tråd
> ligeledes. Tror der er omkring 20 lignende.

Fejl kammerat, det er der ikke.

FUT : dk.snak.mudderkastning

Fra : Chokmah

Dato : 30-03-03 02:00

On Tue, 25 Mar 2003 23:46:49 +0100, "Tony Adams"
<andersfrisk@ofir.com> wrote:

>Ok kloge Åge, måske skulle du futte alle andre i denne tråd ligeledes. Tror
>der er omkring 20 lignende.

så synes jeg da at du skulle dele med nærværende forum hvori det
fundas stridige ligger lige netop i netop disse postninger....
der grundligene handler om hvilke retigheder man har når man overaldes
på ofentligt sted - med ukvems ord og ubehagelig opsøgene kontakt ?
Mv.
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netikette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-03 01:18

On Tue, 25 Mar 2003 14:18:00 +0100, "Tony Adams"
<andersfrisk@ofir.com> wrote:

>Du ville ringe til 112, hold kæft et fjols du dog er....

*beundrings værdig * citat teknik helt OT ...
fut :dk.admin.netikette

--
http://www.hot.ee/mastap/bush.htm

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-03-03 22:48

In article <s0Mfa.1069033$6l6.7237860@news.easynews.com>, Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> være en del års misbrug ubestemmelig - han har købt et eller andet med
> mayonese som , ikke lige har ramt munden hver gang han har forsøgt at tage

Hvis du mener skattetrykket i Danmark er for lavt, så kan du
ringe til politiet som ved hvorleder berusere skal behandles.

Hvis du anser ham for at være uskadelig, så lad ham råbe.
De gør det flere gange i ugen lige i nærheden af hvor jeg bor.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-03-03 19:44

Povl H. Pedersen wrote:
> In article <s0Mfa.1069033$6l6.7237860@news.easynews.com>, Bo M

> Hvis du mener skattetrykket i Danmark er for lavt, så kan du
> ringe til politiet som ved hvorleder berusere skal behandles.

det skulle well gøre !

> Hvis du anser ham for at være uskadelig, så lad ham råbe.
> De gør det flere gange i ugen lige i nærheden af hvor jeg bor.

jamen folk kan råbe lige så åndsvagt de vil - bare de ikke gør det til mig !

Mv.
Bo M Mogensen