billig abonoment
Fra : VB-bubber

Dato : 20-03-01 15:51

hejsa hvor kan jeg få det billigste abonoment?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-03-01 16:15

"VB-bubber" <cfs8118@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa hvor kan jeg få det billigste abonoment?

Det kommer såmen an på til hvilket?

Analog internet

Isdn Internet

Adsl Internet osv.

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 20-03-01 20:38

It seems VB-bubber wrote:
>hejsa hvor kan jeg få det billigste abonoment?

Ifølge de sidste skriverier her i gruppen er svaret: I Sverige !

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Christian Erritsø

Dato : 20-03-01 22:37

"VB-bubber" <cfs8118@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hejsa hvor kan jeg få det billigste abonoment?

Skaf det sidste nye Datatid. De har lige lavet en sammenligning af udbydere.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-03-01 07:50

Tue, 20 Mar 2001 22:36:36 +0100, skrev Christian Erritsø, på 15
linier, i <998ieg$8mo$1@news.inet.tele.dk>, :

>Skaf det sidste nye Datatid. De har lige lavet en sammenligning af udbydere.
Som er intet værd.
Man kan altså ikke bruge en så lille test til noget.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : Christian Erritsø

Dato : 21-03-01 12:49

"Karsten Andersen" <karsten@jyde.dk> wrote in message
> Tue, 20 Mar 2001 22:36:36 +0100, skrev Christian Erritsø, på 15
> linier, i <998ieg$8mo$1@news.inet.tele.dk>, :

> Man kan altså ikke bruge en så lille test til noget.

Jeg ved godt den ikke er udtømmende, men hvis man ikke har begreb skabt om
det og ikke ønsker at vælge i blinde, så er det da et sted at starte.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-03-01 17:06

Wed, 21 Mar 2001 12:49:27 +0100, skrev Christian Erritsø, på 20
linier, i <99a4dh$gae$1@news.inet.tele.dk>, :

>Jeg ved godt den ikke er udtømmende, men hvis man ikke har begreb skabt om
>det og ikke ønsker at vælge i blinde, så er det da et sted at starte.

Så måtte man hellere kikke på Mint.
Hvorfor alle udbyderne er så langsom ved jeg ikke, jeg har aldrig haft
en Babeltest med ISDN64 under de 50Kbit/s og ingen udbydere er sat så
højt.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : VB-bubber

Dato : 21-03-01 15:44

kunne i så ikke fortælle hvad jeg kan bruge?

Fra : VB-bubber

Dato : 21-03-01 15:51

er der nogen der kender en adr. hvor jeg kan se de forskellige udbydere?

Fra : Collec2r

Dato : 21-03-01 16:17

> er der nogen der kender en adr. hvor jeg kan se de forskellige udbydere?
> "VB-bubber" <cfs8118@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa

www.mint.dk har en oversigt over alle danske udbydere.

Collec2r