SD 100 Ram
Fra : Kim Larsen

Dato : 24-03-03 14:09

Hej i nyhedsgruppen...

Er der nogen i Københavnsområdet der har nogle små SD 100 RAM-klodser
(f.eks. 64 MB) liggende de gerne vil af med billigt, så lad mig høre.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Gismo

Dato : 24-03-03 14:17

"Kim Larsen" <kim.l@e-mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i nyhedsgruppen...
>
> Er der nogen i Københavnsområdet der har nogle små SD 100 RAM-klodser
> (f.eks. 64 MB) liggende de gerne vil af med billigt, så lad mig høre.

Mener jeg har nogle, men ikke helt sikker - kigger efter dem når jeg ryder
op næste gang :). Kig evnt i den blå avis, der plejer at være nogle.

Gismo

Fra : Gevaldi

Dato : 24-03-03 14:43

Kim Larsen skrev:
> Hej i nyhedsgruppen...
>
> Er der nogen i Københavnsområdet der har nogle små SD 100 RAM-klodser

Køb/salg foregår i markedsgrupperne f.eks.
news:dk.marked.privat.edb eller

--
/Gevaldi
Indlæg som sendes via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-03-03 11:15

Jeg kan ikke trække annoncen tilbage, så jeg gør det på denne måde.

VH
Kim