Ny støjsvag PSU
Fra : sharky

Dato : 21-03-03 22:51

Hej,

Jeg skal have fat i en støjsvag PSU, men hvilken skal jeg vælge ? I
øjeblikket har jeg en billig 400 W, men en 350 W kvalitets PSU burde være
nok. Jeg har et Aopen Full Tower HQ08 kabinet med fl.g.:

Asus A7V-333
AMD 1600+
2 x 256 MB DDR PC2700
Geforce 4 ti4200 128 DDR
brænder
60 GB IBM
80 GB Seagate IV
+ det løse...

Hvad vil I anbefale ?

Hvad med Enermax EG365P-VE, 350 W ?

eller Antec SmartBlue350 ? eller Zalman Power supply 300W SILENT ?

På forhånd tak.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 21-03-03 23:15

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in message

> Hvad vil I anbefale ?

http://asp.webconsult.dk/privat/vareinfo.asp?VareID=58

Mads Holmer-Jensen

Fra : BB

Dato : 21-03-03 23:16

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad vil I anbefale ?
>
> Hvad med Enermax EG365P-VE, 350 W ?
>
> eller Antec SmartBlue350 ? eller Zalman Power supply 300W SILENT ?

Denne...
http://www.tweak.dk/test127.php
Som koster...
http://www.mariendals.dk/shop/item.asp?id=1034

VH
Brian Bjerg
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Tor Lund

Dato : 21-03-03 23:44

hvad med at smide en papst 12db eller 19db blæser i. jeg har en 12db i min,
og det virker perfekt til min 360W. så slipper du med 140kr.

mvh tor lund.

Fra : sharky

Dato : 22-03-03 00:14

> hvad med at smide en papst 12db eller 19db blæser i. jeg har en 12db i
min,
> og det virker perfekt til min 360W. så slipper du med 140kr.

Ja ok, men nu er der ikke 2 blæsere i den jeg har, og det tror jeg er en
fordel for at få luften ud af kabinettet.

Det er næsten for godt til at være sandt hvis den casecom til 349 er ligeså
god som en enermax til 980 ?

Fra : Niels T

Dato : 22-03-03 14:23

> Denne...
> [...]

Har du den selv? Hvis ja, er den så god som det lyder? (det lyder jo næsten
lidt for godt til at være sandt)

Hygge fra Niels

Fra : BB

Dato : 22-03-03 15:34

"Niels T" <xxxFJERN_DETTExxxNIELS_T79@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> Har du den selv? Hvis ja, er den så god som det lyder? (det lyder jo
næsten
> lidt for godt til at være sandt)
>
> Hygge fra Niels

Nej. Ikke endnu. Skal købe den, men først om 2-3 måneder.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-03 08:47

In dk.edb.hardware, sharky <x_sharky@hotmail.com> says...

Støj-eksperterne sidder i dk.edb.hardware.stoej

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen