Hvormeget bærbar kan jeg få ?
Fra : DancingOnAStone

Dato : 20-03-03 22:02

Hvor lidt kan jeg slippe med når jeg ønsker mig en bærbar med :

18-2000 mhz
15" skærm
30 Gb Harddisk
cd-rw/dvd
256 ram
Forberedt til trådløst netwærk

Nogen erfaringer på dette punkt ?

Gerne med links til sælgeren !

Med venlig hilsen
__________________________________________________________________ Kim
Larsen ICQ#: 3439951 Current ICQ status:

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 20-03-03 22:15

Ikke helt det du efterspørger, men alligevel:

Elgiganten har denne på tilbud for 7.777,-

Athlon XP Mobile 1500+ - 256 MB SDRam -20 GB - 32 MB DELT S3 SAVAGE4
GRAFIK - 16bit onboardlydkort - modem - netkort - 8x DVD - 8x CDRW - 14" TFT
skærm - stor softwarepakke.

Mvh Thomas

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-03-03 22:43

On Thu, 20 Mar 2003 22:01:42 +0100, "DancingOnAStone"
<Deep@in.a.dark.and.scary.cave> wrote:

>Hvor lidt kan jeg slippe med når jeg ønsker mig en bærbar med :

> [...]
Hvis du kan "nøjes" med en 1600 Mhz Athlon Mobile, kan du for 10.000
kr. få en Vega, der en anelse bedre specifikationer på de anddre
punkter.Et wireless pcmcia-kort kan fås for en plovmand

(1600 MHz , AMD Athlon4 Mobile processor med PowerNOW teknologi, 512
MB RAM, 40 GB 4200 RPM, CD-RW/DVD drev, S3 Savage4 grafikchip med
8/16/32MB shared system memory, 15,1 TFT XGA skærm (1024x768), V.90
modem, 10/100 Mbit netkort, IEEE1394 Firewire, Touchpad, Li-Ion,
Windows medfølger ikke, 3,3 kg)

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-03-03 11:12

"DancingOnAStone" <Deep@in.a.dark.and.scary.cave> wrote in

> Hvor lidt kan jeg slippe med når jeg ønsker mig en bærbar med :

> [...]

Ja, hastighed er bestemt ikke alt når det drejer sig om en bærbar.
Jeg har haft en bærbar der vejede tæt på 4 kg, og så er den altså ikke
så bærbar mere.
Jeg ville tjekke parametre som vægt, batteritid, skærmens og især
tastaturets kvalitet - ellers kan du ærgre dig gul og grøn hver gang du
ser en IBM, som er i toppen hvad det hele angår :)

> Gerne med links til sælgeren !
www.laptops.dk (sælger både nye og brugte - hvis det er en brugt
maskine står det angivet i annoncen)
www.laptops4u.dk

Mvh
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.