ASUS A7V333 CPU limit
Fra : Charlotte Brendstrup~

Dato : 19-03-03 17:30

Hej NG

Jeg har lige erhvervet mig en T-bread 2100+ CPU til subject. Jeg kan ikke få
den til at virke! Er der lige nogen der gider bekræfte at omtalte MB
understøtter denne CPU inden jeg sender den tilbage. Har selv været på
www.asus.com og har kun kunnet konkludere at MB'et understøtter CPU'en.
Altså er den defekt. Eller hvad???

Fra : Palle Skarby

Dato : 19-03-03 20:17

du skal formodentlig opdatere din bios!!!

"Charlotte Brendstrup Simonsen" <charlottebs@kabelnettet.dk> skrev i en
meddelelse news:i_0ea.1227$Y26.364@news.get2net.dk...

Fra : jk

Dato : 20-03-03 13:26

On Wed, 19 Mar 2003 17:30:21 +0100, "Charlotte Brendstrup Simonsen"
<charlottebs@kabelnettet.dk> wrote:

> [...]
>den til at virke! Er der lige nogen der gider bekræfte at omtalte MB
>understøtter denne CPU inden jeg sender den tilbage. Har selv været på

http://www.asus.com/support/cpusupport/cpusupport.aspx

a7v333 tager alt med den rette bios, mindst 1006 for 2100+

mvh

John

Fra : sharky

Dato : 20-03-03 18:09

Det kommer vel også lidt an på rev. nummer ?

Mit er vidst et 1.00, så er der vel en begrænsning ?