HP inkjet printere
Fra : Jesper Kristensen

Dato : 19-03-03 00:46

Jeg har en HP inkjet printer (PSC 750), som jeg endnu ikke har skiftet
blækpatron i. Mit spørgsmål er: Vil printeren automatisk begynde at bruge
farvepatronen til at skrive sort, hvis den sorte patron er tom, eller vil
den blot holde op med at skrive sort ud?

På forhånd tak,
Jesper

Fra : Per N

Dato : 19-03-03 07:11

On Tue, 18 Mar 2003 23:45:39 -0000, "Jesper Kristensen"
<jesper.kristensen@virgin.net> wrote:

> [...]
>farvepatronen til at skrive sort, hvis den sorte patron er tom, eller vil
>den blot holde op med at skrive sort ud?

Den holder bare op med at skrive sort. Sort tekst vil blive
mere og mere utydelig og farveudskrifter vil skifte farve
da små mængder af sort indgår i både blå og rød for at
give de rigtige nuancer.

mvh Per