bundkort
Fra : BT

Dato : 18-03-03 21:30

Hejsa..

Jeg skal bruge et bundkort.
Men istedet for, at lede hele nettet igennem, ville jeg lige forhøre mig om
der er nogen som
kender nogen bundkort, som gerne skulle have følgende Onboard.

Skærmkort
Lydkort
Com/LPT
USB
Netkort

Ingen krav til CPU/Ram og lign
Og så skal det bare fylde så lidt som muligt.

Nogen der har nogen forslag..

MVH

Brian

Fra : Jonas Jalling

Dato : 18-03-03 21:57

"BT" wrote:
> [...]
> Netkort
>
> Ingen krav til CPU/Ram og lign
> Og så skal det bare fylde så lidt som muligt.

<snip>
Hej Brian,

Du kan evt. tage et kig på VIA's EPIA-kort
(http://www.viavpsd.com/product/epia_mini_itx_spec.jsp?motherboardId=21).
Der er onboard CPU, Netkort, Lydkort, VGA/tv-out, COM, LPT og USB.

Jonas Jalling

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-03 10:21

In dk.edb.hardware, BT <brian.toft.remove.this@get2net.dk> says...
> Nogen der har nogen forslag..

dk.edb.hardware.bundkort

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars [2000]

Dato : 19-03-03 23:54

> [...]
> Netkort
>
> Ingen krav til CPU/Ram og lign
> Og så skal det bare fylde så lidt som muligt.

Hej Brian,

Skal det være et der passer til standard PC komponenter, så kig efter et
microATX bundkort, der findes masser der opfylder dine krav. Jeg har selv
erfaringer med ECS K7VMM der har god grafik og USB2, samt det lidt
ældre/billigere ECS K7SEM, de ligger på 400 - 500 kr, og er meget stabile.
De bruger AMD processorer, men der findes andre til Intel

- Lars