Sort IceMat vs Logitech mus???
Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 18-03-03 16:07

Hej Ng.

Jeg har købt en sort IceMat til min gamle optiske Logitech MouseMan (blå mus
med blåt Logitech logo), men det spiller ikke rigtigt sammen.Musen hopper
rundt en gang imellem og har svært ved små korte bevægelser.Er det min mus
der ikke kan bruges sammen med Icemat eller hvad.
Har læst mange steder at Logitech MX500/700 skulle virke fint med icemat.Er
der forskel på dem og min gamle mus????

Tommy Christiansen
Næst.formand i SantaClan.

[SANTA]-Cinnober
www.santaclan.dk

Fra : Sparre

Dato : 18-03-03 16:10

> Har læst mange steder at Logitech MX500/700 skulle virke fint med
icemat.Er
> der forskel på dem og min gamle mus????

Her er hvilke der kan bruges

Optical mice
Black Icemat has been tested and approved with the following optical mice:
Microsoft:
-Wireless Intellimouse® Explorer
-Intellimouse® Explorer 3.0
-Optical Mouse Blue
-Optical Mouse Blue, wireless
Logitech: <----- OBS !!!
-MX 300
-MX 500
-MX 700

Fra : Kuruderu

Dato : 18-03-03 20:50

Husk lige at Logitech selv siger at et Hvidt underlag UDEN glas eller lign,
imellem er bedst, da glas og mørke flader vil få sensoren til at "arbejde"
mere for at få kontakt med underlaget...

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 18-03-03 16:33

>Sort IceMat vs Logitech mus

Hmm, svær en der. Jeg tror musen vinder. =)

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup