MX 700
Fra : Gert Petersen

Dato : 18-03-03 15:18

Hejsa!!

Hvor lang tid kan en Logitech MX 700 køre på en opladning?.

På forhånd tak.

/Gert

Fra : Snavox

Dato : 18-03-03 15:50

Hej.

> Hvor lang tid kan en Logitech MX 700 køre på en opladning?.

Det kommer meget an på, hvad man laver. Men hos mig holder den fint til
tekstbehandling, mailbesvarelse og surfing en dags tid + et par timers
gaming om aftenen. Jeg har ikke prøvet uafbrudt powergaming, så her må du
spørge CS-drengene.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Johnny

Dato : 18-03-03 17:25

Den kører ca. 1 uge på en opladning. Bruger den dagligt 4-8 timer og oplader
ca. hver 7 dag.

Johnny

Fra : Kuruderu

Dato : 18-03-03 20:51

Hos mig holder den ca 4-5 dage og jeg bruger den 12-15 timer ca.

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : Dennis B

Dato : 19-03-03 08:00

"Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> wrote in message
> Hos mig holder den ca 4-5 dage og jeg bruger den 12-15 timer ca.

Jeg vil også holde mig til de 4-5 dage...
Fed feature at den blinker når den skal lades op igen

Kanooon lækker mus.. Den 3. optiske jeg har, men SÅ klart den bedste.

Mvh Dennis

Fra : Gert Petersen

Dato : 19-03-03 14:32

"Dennis B" <Dennis@SPAM_FILTER_bilinfo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fed feature at den blinker når den skal lades op igen
>
> Kanooon lækker mus.. Den 3. optiske jeg har, men SÅ klart den bedste.

Det lyder fedt så tror jeg at jeg må have mig sådan en.....

Gert

Fra : Dr.Ralph

Dato : 19-03-03 14:39

> Det lyder fedt så tror jeg at jeg må have mig sådan en.....
>
> Gert

Jeg kan også varmt anbefale denne mus - den er superlækker !

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-03-03 14:46

Dr.Ralph wrote:

> Jeg kan også varmt anbefale denne mus - den er superlækker !

Men pokkers tung! øv øv øv

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-03 22:36

"Dennis B" <Dennis@SPAM_FILTER_bilinfo.dk> wrote in message

> Fed feature at den blinker når den skal lades op igen

Ja, det er helt okay... Dog lidt irreternede hvis man lige skal bruge den 3
timer.. Det kan man godt ved alm. arbejde nemlig...

Ved du forresten hvordan man bedst for den til at holde op med at stå og
blinke når den ikke bruges? jeg bruger et grøndt skærerunderlag....

Da jeg ikke havde brugt computeren et døgnstid.. Kunne jeg ikke forstå
hvorfor musen ikke virkede... Den var stenhammerdød....... Men så snart jeg
smækkede den i laderen, kom der lys på dyret.... Så noget strøm må den stå
og bruge selvom man ikke bruger den!

> Kanooon lækker mus.. Den 3. optiske jeg har, men SÅ klart den bedste.

Nemlig, eller min første optiske.. men klart bedre end min anden trådløse
logitech, mousemann wheel