Begyndervejledning til PC kabler
Fra : Lars [2000]

Dato : 17-03-03 20:59

Hej,

Jeg er ved at bygge et par PCere af gamle stumper, de skal foræres til et
par pensionister jeg kender. I den forbindelse er jeg ved at skrive en
vejledning, og mangler her et par gode illustrationer, der viser
stikforbindelserne bag på en PC med et ATX bundkort (gerne en mikro ATX med
integreret VGA der hvor COM2 ellers sidder). Figuren skal vise hele bagsiden
af PCen, ikke kun bundkortets stik. Er der nogen der har en god henvisning?

- Lars

Fra : Brian Tingholm

Dato : 17-03-03 21:24

kan du ikke låne et digicam et sted ?? eller tage et alm. billede scanne
eller få på cd ?? det vil være det letteste og det er heller ikke sikkert at
pensionister kan finde ud af det hvis billedet ikke NØJAGTIGT passer til
computeren !!
jeg skulle lære min bedstefar noget om computere.... ja, jeg var ved at
blive tosset !!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com