Hwinfo.exe ?? Fejl ved brug af denne
Fra : Henrik \(4000\)

Dato : 16-03-03 20:03

Hejsa

Jeg har et pråblem, når jeg vil installer et spil får jeg den besked at der
er opstået en fejl i hwinfo.exe, eller i en sidemodul ??

Jeg har formateret maskinen lagt windows 98 R2 ind igen, men stadig samme
problem.
Nu har jeg så prøvet at kikke lidt på min hardware og udskifte/erstatte
nogle af delene, men kommer ikke rigitg vidre!

Nogle gode forslag til hvad jeg skal kikke efter?

Lidt info:
Min maskine er:
en AMD athlon xp
512 md ram
Gforce 4 Ti 4600
80 gb imb hd
DVD drev og brænder ( begge to er ændret )
Jeg bruger pt Onboard lydkort, da det jeg havde stod af.
Netkort er også onboard.

/Henrik