Microsoft bluetooth mus
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 16-03-03 19:40

Jadav!

Er der nogen der ved om omtalte mus's transciver kun kan "tale" med musen
eller også "tale" med Pda eller mobiltelefoner ???

--
M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Morten L.

Dato : 16-03-03 19:47

"Hans Nikolajsen" <hans_ntest@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jadav!
>
> Er der nogen der ved om omtalte mus's transciver kun kan "tale" med musen
> eller også "tale" med Pda eller mobiltelefoner ???
>
> --

Så vidt jeg ved, at det en standart Bluetooth adapter - ellers må den vel
ikke kaldes "bluetooth"
Jeg har haft vrøvl med at en Nokia 9xxx tror jeg den hedder KUN kan
kommunikere rigtigt via Nokia Bluetooth kort, men prøv da - musen er ikke
specielt dyr!

/Morten

Fra : Leony

Dato : 17-03-03 15:07

"Morten L." <morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> musen er ikke specielt dyr!

Er du sarkastisk?
Hvad koster en dyr mus i din verden

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten L.

Dato : 17-03-03 16:41

> Er du sarkastisk?
> Hvad koster en dyr mus i din verden
>
> --
OK - OK jeg kan nu se, at tingesten IKKE kører Bluetooth, men er et wannabee
produkt.
referede blot fra fri hukommelse, hvad JP-DATA havde skrevet om dyret.

MEN.. det må da vist anses som en væsentlig mangel ved produktet, at det
ikke er bluetooth, som produktet slår sig op på.
BURDE give en bytter på stedet :-/

/Morten - som OGSÅ ville føle sig GRUNDIGT snydt... :-/ grrrr

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 17-03-03 17:32

Ja dav!

Hvor havde du læst den artikel, har du et link ???

Fra : Leony

Dato : 18-03-03 14:30

> [...]

> MEN.. det må da vist anses som en væsentlig mangel ved produktet, at
> det ikke er bluetooth, som produktet slår sig op på.

Hvilket produkt snakker du om?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-03 08:54

Hans Nikolajsen wrote:
> Er der nogen der ved om omtalte mus's transciver kun
> kan "tale" med musen eller også "tale" med Pda eller
> mobiltelefoner?

Meningen var at den skulle kunne gøre det:
http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wiebt_info.asp

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 17-03-03 16:00

Ja dav!

Den kan ikke få kontakt med min Pda.
Microsoft sætter åbenbart bare en blå pære i en trådløsmus og kalder den for
Bluetooth.
Det var så spild af 700kr.

Fra : Tor Lund

Dato : 17-03-03 17:12

hvor har du købs den, du har jo en returret. specielt når produktet ikke
holder hvad de lover .

mvh tor lund

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 20-03-03 01:09

> [...]
> Ja dav!
>
> Den kan ikke få kontakt med min Pda.
> Microsoft sætter åbenbart bare en blå pære i en trådløsmus og kalder den

Har du prøvet at gå ind i det trådløse mondul og slå musen fra?? JF. MS'
hjemmeside, samt manualen skal man være opmærksom på at man kun kan
tilslutte en Bluetooth enhed af gangen...?!

/Claus